• Luscinia

Glada sidan 7

Så var det dags för en ny tråd!

Nu fortsätter tråden för oss som vill dela med oss av glada nyheter i adoptionsvärlden!

Länk till de förra "Glada sidan"
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m35605475.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m38706225.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m44353329.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m46867967.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m41888504.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m49125371.html

• Svar på tråden Glada sidan 7
  • Hej och Hopp

Äsch, jag är ju så fantastiskt glad och varför ska jag hålla på det?

Jag har i alla fall ett nytt medgivande nu - fick det i februari och drömmer om ett syskon till min dotter. 

Hon är född i Vietnam och nu har AC fått auktorisation från MIA att återuppta adoptionerna. Skrattande

Jag hoppas verkligen att det kommer att funka för även om jag längtar barn i första hand - inte barn från ett visst land, så har Vietnam för alltid en alldeles speciell plats i mitt hjärta och det skulle vara underbart att få åka tillbaka och få barn därifrån igen!

• Hjärtat längtar

Hej och Hopp: Grattis till medgivandet! Hoppas att AC kommer igång med Vietnam snart så ni får skicka!

V I  V Ä N T A R  B A R N  F R Å N  T A I W AN !!!!! Skrattande Baby

Ansökan skickades till Taiwan igår! Det kommer ta lite tid att fatta detta! Jag är såå GLAD! Skrattande

• ekke
    Hjärtat längtar skrev 2012-03-10 11:57:08 följande:
    Hej och Hopp: Grattis till medgivandet! Hoppas att AC kommer igång med Vietnam snart så ni får skicka!

Ansökan skickades till Taiwan igår! Det kommer ta lite tid att fatta detta! Jag är såå GLAD! Skrattande
    Och jag blir så glad av att läsa det!! Grattis igen!!!
  • Hej och Hopp
    Hjärtat längtar skrev 2012-03-10 11:57:08 följande:

Tack!

I slutet av året trodde man på AC att det kanske skulle gå att skicka - jag törs inte tro på det heller men det vore fantastiskt!

Och ett stort grattis till er!
    Nu börjar en otroligt spännande tid!!!     
  • Sally

Stort grattis Hjärtat längtar!! En underbar känsla!

Stort grattis Hej och Hopp! Hoppas AC öppnar för Vietnam snart!

• Zabka

Grattis Hjärtat längtar! Det är underbart att äntligen få iväg sin ansökan!!

Grattis Hej och Hopp! Hoppas att du kommer att kunna ansöka från Vietnam! 

• Nican

Idag har jag underbara nyheter som jag måste dela med mig av. Vi fick det efterlängtade samtalet från BFA idag. Vi har en son som väntar på oss i Litauen. Nu längtar jag på att få åka dit och se honom, röra vid honom och lära känna honom

• Simba79

Grattis Nican!!! Klart att du vill åka nu! Hur lång väntan har ni innan ni får åka? Och om du vill svara på det, hur gammal är sonen?

• Nican

Vi får åka och hälsa på honom relativt snart om vi vill - vilket vi självklart vill =)
    Annars säger de att det brukar ta runt 6 månader innan allt är klart.
    Han fyller 4 nu i vår.

Svar på tråden Glada sidan 7