• Juliii86

agnus castus, munkpeppar

Jag skapade en tråd men det verkar som ingen har svar på min fråga så jag testar här

Är det någon här som har blivit gravid med agnus castus? I sådan fall hur ofta sexade ni? Varje dag, varanan dag eller när du fick utslag på äl stickan?

• Juliii86
    Väntan på en liten skrev 2010-07-25 14:30:33 följande:
    Ingen som har svar på mina frågor. Förresten om man beställer imorgon hinner man man få hem det inom 6 dagar? Något tips på bra ställe på nätet som är billiga och skickar fort?
    som jag har förstått så ska man äta dom under sin mens fram till man får utslag på äl testet. Efter det ska du avvakta tills du ser ett plus eller om mensen dyker upp ska du åter igen ta tabletterna för att göra ett nytt försök.
    Rätta mig om jag har fel Obestämd

Bodystore.com: Agnus Castus Örtteextrakt, 50 ml(det är droppar) för 159:-
    vitaminbutiken.se:
    Vitex Agnus Castus 1000mg (munkpeppar extrakt)
    för 153:-

Funderar köpa den för 153:-
  • Juliii86

På adlibiris finns boken att köpa och där står det när boken är utgiven men det dock inte när den är skriven. Det står att den är utgiven 2002/07

• Juliii86

någon som har beställt agnus castus på vitaminbutiken hemsida? Jag beställde mina i deras hemsida i måndgs men har inte fått dom än Obestämd Hur länge dröjde för er? När jag beställde dom så fanns det i lager och tycker man att jag bodde får dom idag.

• Juliii86
    Virvla skrev 2010-07-28 16:47:26 följande:
    Juliii: Jag beställde från Vitaminbutiken, tog 4 dagar innan jag fick dem, kanske spelar roll vilken tid på dagen du gjorde beställningen... eller så har de sommarbemanning
    Jahaaaa oki, då kanske det också kommer ta 4 dagar för mig men jag mailade dom innan men har inte fått svar. Aja, jag får stå ut 2 dagar till

Typiskt att jag inte köpte dom innan mensen kom Obestämd
  • Juliii86

aaaa: oki, hoppas den kommer inom 4 dagar. Pimpinellan: oki, det tog såpass kort tid. Nu har det gått 2 dagar så jag kan tänka mig att det kommer ta 4 dagar. Det står på hemsida att det skickar mail om det blir en försening. Har önnu inte fått det. Gör inte så mycket om det tar långt tid bara jag får den.

• Juliii86

Den kostar 153 kr på vitaminbitiken för 1000mg och det är tablettet sen finns det för 149 kr på bodystore för 50ml och det är med droppar.

• Juliii86

AHar jag uppfattat det rätt att man ska doppa tabletterna i vattnet eller ska man svälja med vatten?

Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv.
  • Juliii86
    mrsv: Oki, för på deras hemsida står det att det löses upp i vattnen och det tar mindre en timme.  Ja, gör så Hoppas att du hittar något billigare på nätet.
    Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv.
Svar på tråden agnus castus, munkpeppar