agnus castus, munkpeppar
Är det någon som vet hur man ska käka tabletterna, Lamberts vitex agnus castus 1000mg? Behöver svar fort som möjligt 
Är det någon som vet hur man ska käka tabletterna, Lamberts vitex agnus castus 1000mg? Behöver svar fort som möjligt 
jag tror jag skrev lite fel där.. menade alltså hur ska man göra.. ska man svälja tabletterna med vatten eller löses upp i vattnet?
Janeodoe10: oki då vet jag det ![]()
Visste inte varför, försökte lista ut om det var för tabletterna så det kanske är dom ialla fall? Mått så fruktasvärt dåligt. Jag är laktosintorelant, det är vad jag tror att jag är. vet inte om det har med saken att göra.
Hm, den gången jag mailade till Vitaminbutiken så skrev jag till dom om när jag skulle få tabletterna, fick inget svar. Skrev sedan efter 3 dagar som jag beställde tabletterna om när jag ska få tabletterna. Fick inget svar där heller och samma dag fick jag dom. Jag skrev inget tillbaka eftersom jag tänkte att dom inte ens kollade på mina mail. Nu idag fick jag ett papper om att hämta en vara på vår närbutik. Jag började fundera vad är det jag kan ha beställt? Kunde liksom inte komma på något.. hela vägen funderade jag vad det kunde vara. När jag får packetet så är det paket till från vitaminbutiken?
HM? Vad ska jag göra? Ska jag ringa och fråga varför jag har fått det en till? Jag har inte öppnat den så jag vet inte vad det kan vara för något.
Sasda07: jag har mått skit rent ut sagt. Har aldrig mått så dåligt. Gpr på toa nästan hela tiden. Har myligen käkat dom och börjar undra ifall man ska sluta äta dom. Vet ju inte hur man ska göra för att må bättre. Ne fy... ![]()
Yrväder87: jag har letat och letat på google men hittar inget om att den innehåller mjölksocker. På deras hemsida där jag köpte tabletterna står det allt förutom mjölksocker. Konstigt. Det kanske är något annat som gör att jag blir dålig i magen. Får leta vidare tills jag får mitt svar ![]()