• MammaVeronika

Bebisar i Borås hösten 2010

Hej!

Då har vi nu blivit några som ska ha bebis i borås hösten 2010. Så nu är det dax att slå ihop våra trådar till en då det började bli rörigt med alla trådar.

Ja nu är vi som sagt några med bf hösten 2010 som dragit igång en egen mammagrupp. Dem flesta har bf i augusti/september så vi tänkte hålla ihop nu och längta, vänta, tjata, och gnälla av oss ihop

Vi tänkte försöka hålla ihop och lära känna varandra lite bättre så man kan fortsätta umgås även när dem små har anlänt. Så en hel del fikastunder och kanske lite pysseldagar hoppas vi få ihop. Försöka ses lite regelbundet.

Vi är ju ett gäng som precis har börjat löra känna varandra men vi hoppas ju på att fler hittar hit såklart

Så alla med bf i höst, kom igen, nu tjatar vi på

Home is where my heart is
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-11 21:19
    Här är vår bf-tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-11 21:20
    Länken då med ja www.familjeliv.se/Forum-11-263/m51317715.html
  • Svar på tråden Bebisar i Borås hösten 2010
  • ZbrushEr
    Cizza Så skönt nu slipper du känna oro mera och roligt för Felicia att hon levde sig in i  cirkusen...
    Förslag angående fikan Nu finns det många förslag på denna trevliga dag, nämligen från denna fredag till tisdag nästa vecka... Ska vi försöka och bestämma dag först och främst. Till helgen kommer vädret vara såhär i Borås..... Gå in och kika under flik 10 dygn. 
    http://www.vaderkanalen.se/?#/lan.vastragotaland/orter.boraas 
    Kommer bli fint på lördag och varmt på måndag men det kan regna...a ni ser själva.. Det ser bäst ut på lördag och på tisdag, om vi ska gå efter väder. Men flest personer kan på tisdag om jag förstår det hela rätt. Jag skriver bara förslag så vi kan strukturera upp det lite :) och komma fram till en tid. 
    Vilka kan bäst på  lördag ca kl 12:00 och tisdag ca kl 17:00? 
  • ZbrushEr

Ok  ha ha ha Du och jag Annahp vskrev samtidigt där... HA ha

• ZbrushEr

Måndag går ju åxå bra bakgården är ett mysigt ställe. 

• tindratindra

Jag är inte upptagen någon av dagarna, så för mig spelar det ingen roll.. Jag har ju aldrig varit med och fikat än, så jag ser verkligen fram emot det =)

• cizza

Jag kan vilken dag som också, känner ju att lördagen känns bra eftersom då är det tidigt och man inte behöver stressa så mycket kanske .

Men som sagt jag tar det när alla kan

• Annahp

Haha, så det kan bli :)

Men Tisdag funkar också för mig så bestäm ni.

Jag hoppar i helgen, men ses gärna vid 17 antingen måndag eller tisdag på Bakgården. :)

Så nu e väl bara frågan: Måndag? Tisdag? :)

• ZbrushEr
    Hi hi
    Ok för att det ska passa alla blir det antingen måndag eller tisdag.
    Jag kommer dock ha lite låg profil om jag kommer eller inte beroende hur jag mår...Men eftrsom Annahp har en bestämd dag och tid så satsar vi på det...
    Fika Måndag kl 17:00 på Bakgården

Annahp
    Ev. jag Evve
  • J K

Hm, konstigt, jag ser inte att jag skrivit någonting, men när jag kollar i min favoritlista står det att det var jag som skrev senast. Har jag spammat tråden med massor av likadana inlägg nu, utan att jag ser det? Hmm, pinsamt. :S

BF 13 sept. 2010, längtar!
  • J K
    J K skrev 2010-04-20 12:02:27 följande:
    Hm, konstigt, jag ser inte att jag skrivit någonting, men när jag kollar i min favoritlista står det att det var jag som skrev senast. Har jag spammat tråden med massor av likadana inlägg nu, utan att jag ser det? Hmm, pinsamt. :S
    Hm, verkar inte så i alla fall? Konstigt. Står att det har uppstått ett fel varje gång jag försöker posta ett inlägg... Hoppas det fungerar nu då...

Fika Måndag kl 17:00 på Bakgården

Annahp
    Ev. jag Evve
    Powerpill (Jane)
    BF 13 sept. 2010, längtar!
Svar på tråden Bebisar i Borås hösten 2010