• MammaVeronika

Bebisar i Borås hösten 2010

Hej!

Då har vi nu blivit några som ska ha bebis i borås hösten 2010. Så nu är det dax att slå ihop våra trådar till en då det började bli rörigt med alla trådar.

Ja nu är vi som sagt några med bf hösten 2010 som dragit igång en egen mammagrupp. Dem flesta har bf i augusti/september så vi tänkte hålla ihop nu och längta, vänta, tjata, och gnälla av oss ihop

Vi tänkte försöka hålla ihop och lära känna varandra lite bättre så man kan fortsätta umgås även när dem små har anlänt. Så en hel del fikastunder och kanske lite pysseldagar hoppas vi få ihop. Försöka ses lite regelbundet.

Vi är ju ett gäng som precis har börjat löra känna varandra men vi hoppas ju på att fler hittar hit såklart

Så alla med bf i höst, kom igen, nu tjatar vi på

Home is where my heart is
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-11 21:19
    Här är vår bf-tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-11 21:20
    Länken då med ja www.familjeliv.se/Forum-11-263/m51317715.html
  • Svar på tråden Bebisar i Borås hösten 2010
  • Annahp

Stackars er som har så ont, hoppas det känns bättre snart! Inte kul det där... :(

Själv har jag precis nattat Alva och nu ska vi kolla på True Blood, BÄSTA serien. ;)

Kram på er

• Lilla JJ

Ja som det ser ut så kommer jag på nästa fika. Vore nbra om du tog med babyskyddet då Veronika så ska jag ta med betalning.

Peggys och Cizza. Lider med er som har foglossningar och måste vara hemma och dessutom inte kan göra så mycket. Vi får boka in fler fikor så att ni har något att göra.

• cizza
    Lilla JJ skrev 2010-04-22 21:58:05 följande:
    Ja som det ser ut så kommer jag på nästa fika. Vore nbra om du tog med babyskyddet då Veronika så ska jag ta med betalning. Peggys och Cizza. Lider med er som har foglossningar och måste vara hemma och dessutom inte kan göra så mycket. Vi får boka in fler fikor så att ni har något att göra.
    Ja mer fika träffar åt  folket   Det är dom man lever för då man får trevligt sällskap
  • ZbrushEr

Hej på er!

Aj aj inte kul me foglossning. 
    Nu har jag 1 v och 6 dagar kvar... Pust....
    Gillar att ni här på tråden gillar att träffas på fika. Alltid trevligt att tjöta. Får bara se om ja e alert nog...
  • J K
    Emmlan skrev 2010-04-22 17:35:17 följande:
    Själv har jag haft problem i några veckor med ond rygg och ont i höftet men denna veckan har det varit fruktansvärt. Ringde till BM i dag och det fans ingen läkartid förens 11 maj. Herregud! 11 maj! Men hon tyckte jag skulle vara hemma en vecka sen försöka få en läkar tid på min vanliga läkarstation.. Men sjukskriven redan! Jag vill inte. Det är 20 veckor kvar.. Suck!
    Så dumt att du måste vänta ända till 11 maj. :/ Hoppas det blir bättre för dig snart!!

Jag har iaf. beställt ett stödbälte nu, får se om det hjälper mot min foglossning. Hoppas det!
    BF 13 sept. 2010, längtar! - www.janejohansson.se/
  • cizza
    J K skrev 2010-04-23 09:12:38 följande:
    Så dumt att du måste vänta ända till 11 maj. :/ Hoppas det blir bättre för dig snart!!Jag har iaf. beställt ett stödbälte nu, får se om det hjälper mot min foglossning. Hoppas det!
    Jag lovar det lär det göra
  • J K
    cizza skrev 2010-04-23 10:42:30 följande:
    Jag lovar det lär det göra
    Åh, så bra! Känns som min sista utväg, man känner sig lite desperat, haha. :P
  • cizza
    J K skrev 2010-04-23 10:55:45 följande:
    Åh, så bra! Känns som min sista utväg, man känner sig lite desperat, haha. :P
    jag förstår dig Gick det bra med eran lägehet förresten som ni röjde ur?? Eller minns jag helt fel :-/
  • J K
    cizza skrev 2010-04-23 11:03:09 följande:
    jag förstår dig Gick det bra med eran lägehet förresten som ni röjde ur?? Eller minns jag helt fel :-/
    Jodå, det gick bra. Katterna hade klöst tapeten rätt illa i två rum, varav ett ställe vi måste laga. Förhoppningsvis slipper vi tapetsera om det andra rummet eftersom det ändå ska renoveras där. Vi har inte riktigt fått allt klart för oss vad som gäller eftersom det inte är bestämt än, men vi har ju lägenheten till 31 maj, så det är ju ett litet tag kvar. :)
  • cizza
    J K skrev 2010-04-23 11:23:06 följande:
    Jodå, det gick bra. Katterna hade klöst tapeten rätt illa i två rum, varav ett ställe vi måste laga. Förhoppningsvis slipper vi tapetsera om det andra rummet eftersom det ändå ska renoveras där. Vi har inte riktigt fått allt klart för oss vad som gäller eftersom det inte är bestämt än, men vi har ju lägenheten till 31 maj, så det är ju ett litet tag kvar. :)
    Okej hoppas ni slipper tapetsera, så tråkigt att behöva göra något med det som inte är ens egna ju
Svar på tråden Bebisar i Borås hösten 2010