• MammaVeronika

Bebisar i Borås hösten 2010

Hej!

Då har vi nu blivit några som ska ha bebis i borås hösten 2010. Så nu är det dax att slå ihop våra trådar till en då det började bli rörigt med alla trådar.

Ja nu är vi som sagt några med bf hösten 2010 som dragit igång en egen mammagrupp. Dem flesta har bf i augusti/september så vi tänkte hålla ihop nu och längta, vänta, tjata, och gnälla av oss ihop

Vi tänkte försöka hålla ihop och lära känna varandra lite bättre så man kan fortsätta umgås även när dem små har anlänt. Så en hel del fikastunder och kanske lite pysseldagar hoppas vi få ihop. Försöka ses lite regelbundet.

Vi är ju ett gäng som precis har börjat löra känna varandra men vi hoppas ju på att fler hittar hit såklart

Så alla med bf i höst, kom igen, nu tjatar vi på

Home is where my heart is
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-11 21:19
    Här är vår bf-tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-11 21:20
    Länken då med ja www.familjeliv.se/Forum-11-263/m51317715.html
  • Svar på tråden Bebisar i Borås hösten 2010
  • eijalalle

Tjo!
    Jag har inte skrivit här tidigare, bara tjuvläst lite ibland! {#lang_emotions_wink} Får också en liten i september och bor precis utanför stan!

Kände mig tvungen att tipsa om den nya butiken i knallerian, de säljer ut mammalicious jeans för 149:- !!!

Så nu kan jag inte bara tjuvläsa längre!

• cizza
    eijalalle skrev 2010-04-25 10:22:33 följande:
    Tjo!Jag har inte skrivit här tidigare, bara tjuvläst lite ibland! Får också en liten i september och bor precis utanför stan! Kände mig tvungen att tipsa om den nya butiken i knallerian, de säljer ut mammalicious jeans för 149:- !!! Så nu kan jag inte bara tjuvläsa längre!
    Hej grattis
    Vilket datum är  du beräknad? Är det första barnet?
    Jag var inne på stokkage igår och kika lite, där dom hade dom jeansen, dom har mycket nnat fint också, och roligt att det kommer fler affärer med mamma kläder
  • cizza
    Lilla JJ skrev 2010-04-25 08:48:57 följande:
    God morgon alla! Vill bara påminna om fikan imorgon kl.17 på Bakgården! Ska bli så kul att träffa alla igen. Idag har jag gått ner på tvåsiffrigt 99 dagar kvar till Bf Det är massa liv i magen från morgon till kväll. Och för övrigt mår jag ganska bra och det är skönt. Ni som tänkt köpa en bärsjal tänkte tipsa om Minimundus som man kan köpa på nätet kostar inte mer än 510 kr och skall enligt utsago vara bra och ganska tunn i tyget. Hoppas ni alla mår bra och att ni haft en trevlig helg!
    Vad roligt Nu går tiden snabbt Min lille krabat rör sig också en hel del nu och det är så mysigt så man små flinar lite varje gång

Fika i morgon , det ska bli kul
  • cizza
    Fika Måndag kl 17:00 på Bakgården

Annahp
    Ev. jag Evve
    Powerpill (Jane)
    Tindratindra (caroline)
    Cizza
    LillaJJ
  • ZbrushEr
    Tjo! Jag har inte skrivit här tidigare, bara tjuvläst lite ibland! Får också en liten i september och bor precis utanför stan! Kände mig tvungen att tipsa om den nya butiken i knallerian, de säljer ut mammalicious jeans för 149:- !!! Så nu kan jag inte bara tjuvläsa längre!
    Hej och välkommen önskar jag dig åxå...
  • ZbrushEr
    Lilla JJ skrev 2010-04-25 08:48:57 följande:
    God morgon alla! Vill bara påminna om fikan imorgon kl.17 på Bakgården! Ska bli så kul att träffa alla igen. Idag har jag gått ner på tvåsiffrigt 99 dagar kvar till Bf Det är massa liv i magen från morgon till kväll. Och för övrigt mår jag ganska bra och det är skönt. Ni som tänkt köpa en bärsjal tänkte tipsa om Minimundus som man kan köpa på nätet kostar inte mer än 510 kr och skall enligt utsago vara bra och ganska tunn i tyget. Hoppas ni alla mår bra och att ni haft en trevlig helg!
    Hej!
    Har du haft en bra dag? Visst e de gott att det närmar sig :)
    Jag har varit sysselsatt med att göra iordning balkongen.. Blev ju fint med nya trädgårdsmöbler och fejk gräsmatta. :). 
  • J K
    Tjo! Jag har inte skrivit här tidigare, bara tjuvläst lite ibland! Får också en liten i september och bor precis utanför stan! Kände mig tvungen att tipsa om den nya butiken i knallerian, de säljer ut mammalicious jeans för 149:- !!! Så nu kan jag inte bara tjuvläsa längre!
    Hejhej. Grattis till bebismagen!
    BF 13 sept. 2010, längtar! - www.janejohansson.se/
  • cizza
    ZbrushEr skrev 2010-04-25 15:18:25 följande:
    Hej och välkommen önskar jag dig åxå...
    Hej hoppas det går bra för dig Tänkte bara säga till om du vet att du ska med i morgon på dagen så kan du höra av dig till mig så får du åka med mig om du vill ? Kommer dock kanske åka ner lite tidigare då jag tänkte gå till H&M och kika
  • Lilla JJ
    ZbrushEr skrev 2010-04-25 15:24:52 följande:
    Hej! Har du haft en bra dag? Visst e de gott att det närmar sig :) Jag har varit sysselsatt med att göra iordning balkongen.. Blev ju fint med nya trädgårdsmöbler och fejk gräsmatta. :). 
    Jag har haft en toppendag! Ja äntligen börjar slutspurten känns det som.
    Härligt att ordna på balkongen. Det kommer säkert att bli många mysiga stunder där.

Nu ska jag sitta och mysa med magen en stund sen blir det natti eftersom det är jobb imorgon igen.
Svar på tråden Bebisar i Borås hösten 2010