• cizza

Bebisar i Borås hösten 2010

Lilla JJ skrev 2010-03-22 22:19:51 följande:
    Idag har jag fått en annan mening med frasen "en spark i skrevet". Har nån som sparkar inifrån
    Va mysigt min tar det väldigt lugnt men den har pekat ut sig några tillfällen då den vill ha uppmärksamhet men det kommer väl oftare längre fram
  • cizza
    sofia charlotta skrev 2010-03-22 19:56:17 följande:
    Jag talade för snabbt utan att tänka mig för.. kan ju inte alls imorgon =( Bytte bort tiden idag till imorgon för att vi skulle till läkaren!! Skit oxå!!!
    Nej va tråkigt .-( Men då måste vi boka in en dag sen efter denna fikan nån gång du kan
    Vi får helt enkelt ta fikan hemma hos dig nästa gång då måste du ju va  *haha*
  • cizza
    sofia charlotta skrev 2010-03-22 19:56:17 följande:
    Jag talade för snabbt utan att tänka mig för.. kan ju inte alls imorgon =( Bytte bort tiden idag till imorgon för att vi skulle till läkaren!! Skit oxå!!!
    förra inlägget blev väldigt felstavat då inte alla tangenter hänger med :-S
    Nej va tråkigt Men då måste vi boka in en dag sen efter denna fikan nån gång du kan
    Vi får helt enkelt ta fikan hemma hos dig nästa gång då måste du ju va med och då kan du inte vara upptagen   *haha*
  • cizza
    J K skrev 2010-03-23 09:23:46 följande:
    Jag borde väl hitta, men jag skulle åka med Veronika (MammaVeronika), men hon verkar inte varit online på flera dagar. Vet du vilken närmaste busshållplats är annars? Så får vi se om jag hittar därifrån, eller något, haha. (Är kass på både stadsbussar och stadsdelar i Borås). Har nog aldrig varit på Sjöbo. :P
    Det är 1:an sjöbo du tar upp i från södra torget och sen är det sista busshållsplatsen du går av på här på sjöbo och det är en vändplats för bussen och därifrån kan du ringa mig bornära den busshållsplatsen. Mitt mobil nummer har du antar jag
  • cizza
    Annahp skrev 2010-03-23 08:33:10 följande:
    Hej! Jag ska få en liten till beräknat till 30e spetember 2010. får jag vara med här? :)Har en liten Alva på 15 månader och hade en grupp här då och det var toppen att umgås och fika både innan och efter lillan kom. :)Kram från Annah
    Hej och grattis
    Klart du ska vara med ,absolut.
    Det är som sagt fika idag men det är kanske hastigt för dig men du är välkommen som sagt. Klockan 18 hemma hos mig på sjöbo om du vill är det bara att messa 0735446408, det är 2:a gången det är fika fast första gången var vi bara 3 stycken och denna gången kan nästan alla.

Kram
  • cizza
    Annahp skrev 2010-03-23 09:59:23 följande:
    Ok vad kul! Jag är beräknad den 28.e september än så länge. :) Så vecka 14 ungefär nu... Blir en härlig sommar att gå med fina magen och puta ;)
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m51317715.html  Här är vår andra tråd där vi skrivit i när alla är beräknade så det får du med göra
  • cizza
    Fika tisdag den 23/3 klockan 18:00 hemma hos cizza!
    Cizza
    LillaJJ
    Veronika
    Powerpill
    TindraTindra
    Sofia Charlotta
    Smurfis82
  • cizza
    s fia skrev 2010-03-23 10:01:08 följande:
    Jag pratde med veronika igår ang,fikan hon skulle dit iaf  
    Hur är det med dig nu med allt? Hoppas det är bättre
  • cizza
    s fia skrev 2010-03-23 10:13:22 följande:
    Joo utsläppt från sjukan igår iaf men blää mår lite smått kasst idag... ska försöka orka mig ner o hämta ut nån ny kräkmedicin,,hoppas de e mirakelmedicin  får se om ja kanske föjer me på fikan,, beroende hur ja mår... hur mår du???
    hoppas det hjälper nu då. Tycker absolut du ska hänga med om du orkar som sagt.
    Jag mår bara bra men har fruktansvärda foglossningar till och från men men  det är ju inte hela tiden som tur är
  • cizza
    Annahp skrev 2010-03-23 10:24:47 följande:
    Vad kul att ni ska ha fika och att nästan alla kan följa med. Hade varit jätte kul att träffa er, men blir lite tight för mig denna gången, men nästa gång följer jag jätte gärna med så jag får träffa er oxå :)
    Absolut det tycker jag
    Vad gör du annars? jobbar du ? Går alva på dagis? Vart i borås bor ni?
    Massa frågor
Svar på tråden Bebisar i Borås hösten 2010