• cizza

Bebisar i Borås hösten 2010

Peggys skrev 2010-03-31 21:28:46 följande:

känner mig så välkommen  ser fram emot att träffa alla.. har förslag på nästa onsdag efter 4, hoppas att de flesta kan då.. nån annan som har ont av foglossning? har fått så ont av det att jag knappt klarar gå.. idag har jag tillbringat mycket tid med min nya  vän soffan kramar

Jag fick foglossning jätte tidigt och vissa dagar är det så illa för mig med att jag knappt kan gå och mina höftleder verkligen värker nått så ini *******.
    Var hos sjukgymnast i måndags för tips så hoppas på bättre, men det känns riktigt illa när man inte kan röra sig Har du något bälte för det? om du inte har så ett tips ta en halsduk runt höfterna och knyt det hårt och det hjälper mycket BRA

Onsdag den 7 april kan jag låter kanon bra. Någon som tar åt sig fikat hemma hos den? Gör gör en lista om fika så fyll på alla som kan och så fyller på med tid och ställe sen när alla kan.

Vi som kan Onsdag 7 april fika efter 4 tiden
     Cizza

• cizza
    J K skrev 2010-04-01 10:02:56 följande:
    God förmiddag allihop. Jag kan också fika den tiden och dagen. :) Skulle bara säga att jag kanske kikar in här en snabbis imorgon bitti, men annars har jag internet-paus fredag-söndag. Min släkt har en liten stuga vi bor i ett par ggr. per år och där finns ingen el eller någonting. Ni får se till att skriva lite så jag har något att läsa när jag kommer hem, hihi. :)Vi som kan Onsdag 7 april fika efter 4 tidenCizzaTindra
    Vad mysigt vart ligger den stugan? skönt att åka iväg lite

Vi ska på påskafton äta 3 rätters och mysa med en film och sen åka och kolla på en påsk brasa
    Men igår ringde självklart killens kompisar för att fråga om han skulle med och festa någon dag över  påskheelgen (kul för honom) en annan får ju bara sitta hemma och tråka, och sen är dagen efter han vart ute helt förstörd då han ligger bakfull. ne känns inte alls roligt Nu är min kille inte ute så ofta med sina kompisar men dom träffas bara under sådana tillfällen. Åååå var bara tvungen att skriva av mig Vi har för övrigt årsdag på påskafton också.

Vi får se vad denna påsken leder till.

Idag är det den stora dagen UL TJOHO.
    Äntligen!!!!

Kul att se att så många kan hänga med på fika nu väntar vi bara på plats och exakt tid?
  • cizza

Så nu är jag hemkommen härligt att få se en livlig krabat som sparkar för fullt och kliar sig i ansiktet, dock inte så glad i att vara med på kort (som mamma)
    jag blev en vecka bakåtskjut så är i veckan 18 nu och var beräknad den 30 augusti men i stället blir det 7 september nu mindre kul men det viktigast av allt var att allt såg kanon ut hade vart ännu mer nöjd om det vart bättre bilder men det gör inget

• cizza
    tindratindra skrev 2010-04-01 18:12:46 följande:
    Vad kul! :) Längtar till mitt med... Fast jag redan varit på två, ett tidigt och ett kub...Ska bli superkul med fika :)Har ni börjat tänka på namn? Tycker det svåraste är att komma överrens med sambon ;)
    Ja den e lite klurig med sambon
    vi har ganska lika namn här kanske något vi är oense om , men men det kommer den dagen h*n tittar ut tror jag
  • cizza
    Lilla JJ skrev 2010-04-01 22:12:47 följande:
    Då gör man som en jag känner tittar själv och säger inget. Men på väg till BB såg han dom rosa vantarna hon packat i väskan
    Hehe luring ja det lruiga är ju att man kan försäga sig och att sambon kan tycka det är jobbigt att mamman vet då han säkert vill egentligen vill också veta
  • cizza
    tindratindra skrev 2010-04-02 09:44:47 följande:
    haha ja :) Jag kommer göra den ändå. Så är det bara... synd att man inte kan göra det här.
    Ja det är synd. hon kunde inte se något kön igår när vi var där utan bara urinblåsan

Idag är det IKEA för hela slanten. Väntar på bara på att min dryga sambo ska sätta lite fart in i duschen Ibland kan man tro att jag är kille och han är tjej eftersom tjejer brukar ta sån tid säger dom och killar är snabba , men tvärtom här *asg*

"IKEA here we come"
  • cizza
    Peggys skrev 2010-04-03 08:31:52 följande:
    God morgon och glad påsk.. underbart väder ute och jag har lyckats övertala sambon att vi ska åka å kolla på barnvagn idag = )   konstigt att det behövs övertalning kramar
    GLAD PÅSK   Ja visst är det underbart Vi ska ut och grilla hos svärmor och visa UL bilderna för dom. Hoppas ni hittar någon bra vagn det är så roligt att kolla vagn (fortfarande) för min del då jag redan köpt en

Ha en underbar påsk alla gummor och götta er riktigt mycket
  • cizza
    Peggys skrev 2010-04-04 20:17:29 följande:
    Det blev inte bara att kolla på vagn utan nu har vi bokat en  och när vi ändå höll på så passa vi på att köpa bilstol också... så nu har vi börjat inför skaffa lite grejer... kramar
    Ne va roligt VAd blev det för någon?  Vi var på ikea i fredags och köpte säng och skötbord skönt att köpt det
  • cizza
    J K skrev 2010-04-04 18:52:47 följande:
    Hej allihop. Nu är jag tillbaka efter stug-vistelsen. Ska bli skönt att duscha nu! Var inte så sugen på att ta ett dopp i sjön för att skölja av mig. ;DHoppas alla haft en trevlig påskhelg!
    Hoppas ni haft en trevlig och skön liten semester i stugan och jag förstår dig om du inte ville ta ett dopp i sjön
  • cizza
    Freja0811 skrev 2010-04-05 10:19:10 följande:
    Idag fick jag reda på att dottern ska bli storasyster i nov. Inte alls planerat då sambon är arbetssökande, men det löser sig nog hoppas jag, klarar inte av att göra en abort. :/
    Va kul att din dotter ska bli stora syster och att ni ska bli föräldrar igen
    Grattis! Att din sambo är arbets sökande är inga problem  , allt löser sig. Vem vet han kanske får ett jobb innan.  Jag är arbetssökande nu och ska ha i september, min sambo ska vara pappaledig från sitt jobb sen efter jul/nyår då jag förhoppningsvis har fått något jobb.
Svar på tråden Bebisar i Borås hösten 2010