Bebisar i Borås hösten 2010
Hej allihopa och tack MammaVeronika för att du starta och hoppas alla kommer och hittar hit=)
Hej allihopa och tack MammaVeronika för att du starta och hoppas alla kommer och hittar hit=)
kan alla tisdag klockan 17:oo =)???????
Jag är uppväxt i dalsjöfors , gått skola och allt och gillar samhället =) men det är väl så om man är från stan så vill man bo där och är man utanför stan så vill man dit =)
http://www.hemnet.se/beskrivning/611158?r=3 där är länken till huset =)
Ja vi är berättigade till lån på 1,5 miljon för att köpa hus men trivs ändå i lägenheten då vi tapetserat om exakt hela ganske nyss, och sen känns det inte som en lägenhet eftersom det är en etage så det är mer radhus känsla =)
Ja tur i oturen, om jag skulle bli av med 1 ben skulle jag äldrig klara av att anpassa mig med kryckor, har försökt ta mig fram med hans kryckor då jag hade skadat min fot men f*n vad svårt det var;)
Klart man egentligen ska bo i hus för våran hyra ligger nästan på 7000 i månaden och om det hade vart hus så hade man ju betalt till sig själv och inte någon hyresvärd, det är det jag tycker är bra med hus att man betalar något till sig själv och inte någon annan.
Hoppas hus priserna går ner lite efter jul , hehe börjar redan prata om nästa år =)