Inlägg från: Liten Karin |Visa alla inlägg
  • Liten Karin

Sensommar-/höstbarn i Göteborg 2008

Jag får bil imorgon, tjohoo! Då känns det lite lättare att vara där till kl. 10. Nu måste jag bara fundera ut nå'n bra lunch.. Och ta reda på hur man kör. Om jag minns rätt från i höstas så kör man mot Östra och sedan skulle det stå Stabbetorget på en skylt?

• Liten Karin

Godmorgon! Då siktar vi på att åka härifrån vid 10 så är vi väl där senast 10.30. Ska jag köra så som jag skrev? Mot Östra och sedan skyltar mot Stabbetorget??

• Liten Karin

Jag packar både lunch och mellis så vi är redo för en heldag Ska bli så roligtatt träffa er ALLA! Mammor, pappa, barn och BEBISAR! Synd bara att Frida inte kan komma.

• Liten Karin

Tack för en fantastisk dag! Så härligt att se alla ungarna så pigga och nöjda! Verkligen ett bra ställe också, får bli en repris nå'ngång. Ett extra tack till Mikael som agerade lekkompis hela dagen

Morris: Vad bra! 2000 är ju jättemycket! Vad vill du helst få ut?

Vi har fått en riktig liten Lisabeth här hemma. David ska stoppa allt i näsan! Igår fick han in tre makaroner i en näsborre och idag var det bönor. Fast bara en den här gången men den är fortfarande kvar. Igår fick jag ta ut den sista makaronen med pincett...

• Liten Karin

Ellie: Ingen aning. Fast det känns ju inte som om den har så många vägar att välja på. Den borde komma ut samma väg den kom in, eller åka ner i svalget. Fast hade han varit lite äldre hade jag lätt kört med skräckpropagandan att den vandrar upp i hjärnan och då kan man DÖ

• Liten Karin

Samma här. Känns som om detsamma kommer gälla mig om några timmar. Härligt med frisk luft!

• Liten Karin

Jag har redan rensat i Davids kläder. Två påsar är på utlåning och det är sånt som jag inte bryr mig om. En låda är sånt som jag vill behålla i "fint skick" till ett ev. syskon och en liten låda är sånt som bara är Davids. Det är bara den sista lilla lådan som kommer behållas såsmåningom.

Ellie: Jag är osäker på hur stora dina chanser att komma på intevju är (iom att de vill ha någon med erfarenhet den här gången) men jag kan säga så mycket som att de inte har börjat kalla till intevjuer ännu. Förstår att det känns hopplöst och att du är ledsen men du kommer få ett jobb och då kommer du inte känna att det är bortkastad tid. Försök att hålla modet uppe! Du är bäst!

Morris: Vad dåligt! Skicka tillbaka!

• Liten Karin

Frida: Nämen, stackars kackan! Hoppas ni hittar en ny kompis imorgon. Hur varmt har ni det? Är det riktig sommar hos er? Jag träffas gärna den 1/6!

Tess: Vad gott att han går upp så fint i vikt! Vi har inte köpt solskydd än men har använt förra årets vid ngt tillfälle. (Tänkte att det väl måste vara bättre än inget.)

Idag har vi varit i Grundsund och hälsat på farmor och farfar. Blev en premiärtur med båten och lunch på Brygghuset i Fiskebäckskil. Jättemysigt! Det blev även premiär för näsblod. Verkar som min son brås på mig där, jag kan inte vara på sjön utan att skada mig. (Har tex mosat lårmuskeln och haft ett svart blåmärke på undersidan armen från armhålan till armbågen.) Och nu har vi äntligen köpt nya ytterkläder till David. Ett Didriksonsställ för 550 kr istf 700! Köpte en wind stopper-fleece också. Det var ju så billigt Älskar lagerförsäljning

Svar på tråden Sensommar-/höstbarn i Göteborg 2008