• Bubbis10

Min vidriga man

Ts

Denna tråd har väckt många reaktioner å här kommer en till!
    Jag har mkt svårt för sk män som har ngt intimt umgänge eller intresse av så unga flickor, en 15 åring för mig är ett BARN! Jisses jag har en dotter på 11 år, skulle en vuxen man närma sig henne om 4 år så hade han inte levt länge!!
    Sen är män som dom är, absolut ingen ursäckt, men jag blir inte heller förvånad.
    Ett x sa till mig-gumman, vi killar tar all fitta vi får-spelar ingen roll hur hon ser ut å så länge hon är byxmyndig. Ingen kille tackar nej till en ung fräch tjej!
    Jag tappade hakan å blev riktigt skitförbannad, men så sa han-du kan bli hur arg du vill, jag är bara ärlig om hur vi män funkar, sen behöver inte du tycka om det!!!!

kan ju säja att han är ett X. Sen har jag en annan kill kompis till mig, som idag är 43 år å han får ofta erbjudande fr mkt unga tjejer då han står vakt i dörren på olika ställen, han är mkt vältränad å ser ok ut. Men han skulle aldrig i sitt liv, någonsin ha sex med en så mkt yngre tjej.
    En ung tjej på 19-20 stötte på han å han sa-jag tar det som en komplimang, men jag kunde vara din pappa. du är jättesöt, men nej tack!

Han fick mig att inse att dom männen som kan hålla kuken i byxorna finns men dom är få! Tror helt ärligt att de flesta män skulle ta chansen, sen tycker jag det är vidrigt!!! när mitt x berättade att han haft sex med en tjej som var 20 om jag inte minns fel när han va 38, ja det va så jag mådde illa. Vad har man gemensamt, å ännu mindre med en 15 åring! Är man 15 år å så sexuellt aktiv så brukar det bero på att man söker bekräftelse, å hon verkar ha fått det av din man OCH vise versa, han kanske hade en kris å kände sig yngre med henne!

För mig e hela situationen SJUK, å en sådan kille anser jag vara riktigt störd! han hade sex med att barn. JA hon var byxmyndig, gör det henne till ett lovligt byte då?
    Ett luder?
    Fy för sådana svin säjer jag bara! ja det va åxå innan Ts tid, men jag förstår Ts fullt ut. å få veta ngt sånt asså..hade äcklat vilken normal tjej som helst!

• Bubbis10
    Patricia Sandell skrev 2010-03-15 21:26:34 följande:
    Det där stämmer inte, det är inte olagligt att ha sex när man 15, oavsett ålder på mannen/ kvinnan man har sex med.
    Det är inte olagligt att ha sex med en 15 åring för hon är byxmyndig, MEN hon är minderårig! skulle kunna anmäla han för sexuellt utnyttjande av barn! Om man nu ska propsa på vad lagen säjer, sen e det ju ngt helt annat med moral. Som en del tyvärr saknar!
  • Bubbis10
    Anonym skrev 2010-03-15 21:43:17 följande:
    Mja nu jämförde jag ju inte direkt just dessa 2, en på 20 eller en på 15. Va INTE så jag menade! MEN när han säjer i samma mening att män knullar det dom får, ja då man jag illa!!
    Du får gärna tala om vad man skulle ha gemensamt?
  • Bubbis10
    Anonym skrev 2010-03-15 22:05:50 följande:
    Ja det håller jag med dej om, att dom knullar det dom får, det är vidigt. Men bara för att man inte ungefär lika gamla så betyder det inte att man inte kan ha saker och ting gemensamt. Man kan dela samma intressen, som är en stor del av ens liv. Dock kanske lite lättare om man är 20 än om man är 15 att ha samma intressen som någon som är så pass mkt äldre.
    Jo självklart det håller jag med om, klart att ju äldre man blir desto mer erfaren av livet å av sig sj.....men jag förstår Ts till fullo.
  • Bubbis10
    LyckligtSlut skrev 2010-03-15 22:48:22 följande:
    Det är inte sexuellt utnyttjande av BARN att ha sex med en femtonåring. Inte heller utnyttjande om hon är med på det. Man behöver inte vara 18 för att ha sex med en över 18 år. Man har femtonårsgränsen i Sverige och då råknas det inte som att ha sex med barn.Sexuellt utnyttjande av barn existerar med andra ord inte om man är 15 år fyllda. Utnyttjande kan det vara under vissa omständigheter, men inte av barn.
    Då tycker jag att du ska ta å läsa på om LAGEN! du verkar ju inte ha koll på den, OM hon skulle anmäla han så e det exakt vad det skulle klassas som, sexuellt utnyttjande av minderårig! Detta är fakta å inget jag hittar på. Var med på en rättegång gällande just detta! Hur lättpåverkad tror du inte en 15 åring är! ?
  • Bubbis10
    Anonym skrev 2010-03-15 23:49:37 följande:
    Helt ärligt, det måste varit någon pedo som satte 15 år som "byxmyndig" för det är ju fan inte rätt någonstans.Är man 15 år så är man ett barn förfan. Och att han dessutom kallar henne luder är väldigt fucked up då han är vuxen och hon ett barn.Har en bekant som blev tillsammans med en man som var 32 år när hon var 15 och de var tillsammans länge dessutom.Det värsta var ju att denna mannen såg ut till att vara snarare 40 än 32. Sjukt nasty.Vad fan har en vuxen människa och ett barn som fortfarande går i grundskolan gemensamt?? I'm sorry men det är en stor pedovarning.Och de som säger att de själva blev tillsammans med 30 nånting män när de var 15-16 själva och har barn med dom osv nu hade jag rekomenderat att hålla ett öga på era män, de verkar ju dras till barn.Kanske låter taskigt, men ni verkar ju inte inse det själva att ni inte var mentalt (och fysiskt) vuxna vid den åldern.TS, jag hade dumpat mannen, han verkar inte riktigt frisk alltså!
    Instämmer!
    Anonym (älskar UNGA!) skrev 2010-03-15 23:12:44 följande:
    LYSSNA NU!Det som upprör mig mest i din historia är att din man kallar en 15-årig flicka för LUDER, det är oroväckande. Annars så är det nog inte alls ovanligt att en vuxen man på 30 år skulle vilja ha sex med en tonårstjej... SNÄLLA NI, vakna upp! Män TÄNDER på unga fräscha tjejer, så är det bara. Sen säger de kanske inte det rakt ut, men om ni tjejer bara visste vad vi killar och män pratar om när ni inte är med...Jag ser inget problem i att en man har sex med en ung tjej om båda vill.VARFÖR blir ni så upprörda av det???? Fattar inte.Nån skrev att hon blir äcklad av tanken på en 20-årig tjej som har sex med en 38-årig man, HAHAHAHA vad är det för snett jävla synsätt?????Inse detta: Män kommer ALLTID ATT DRAS TILL UNGA FRÄSCHA TJEJER.
    Japp, min man är 41 år å skulle han ens titta på en 20 åring så skulla jag inte kunna vara med honom! Han skulle kunna ha en dotter i samma ålder! Å det är MIN åsikt å den har jag lika stor rätt til som DU!
  • Bubbis10
    Shadilly skrev 2010-03-16 00:51:20 följande:
    Vet du vad, jag skiter faktiskt fullkomligt i om du tycker att det är mer härligt och livsbejakande att läsa om lyckliga småtjejer som inget hellre vill än att knullas och sedan kastas bort av vuxna män som utnyttjar det faktum att de här småtjejerna är sårbara och lätta byten. Moralkortet kan du stoppa upp någonstans, jag har inte några som helst problem med människor som njuter av sex frivilligt och på lika villkor. Men jag har sett tillräckligt för att veta att vuxna män som knullar småflickor inte gör det av giftaslystnad. När man är 15 år är man ett barn, och om ett barn (även om barnet har hår i underlivet) tycker att en vuxen ska knulla det har den vuxne ansvaret att säga stopp.
    Kunde inte sagt det bättre själv! Ett BARN på 15 år är fortfarande idenditets sökande, har oftast bekräftelsebehov å är lättmanipulerad. En vuxen man skulle sätta stopp där direkt. Gör han inte det, sa absolut peddo varning!
  • Bubbis10
    BlommyNess12 skrev 2010-03-16 00:56:31 följande:
    Jag har inga döttrar, jag har bara en son, och planerar inga fler barn. Men visst var det superhärligt när jag flyttade hemifrån i vredesmod och gav min mamma fingret för att hon försökte "sätta stopp" för min och min sambos relation. Jag tyckte det var super! Och det gör jag ju såklart idag också (not)
    Klart du gjorde så emot din mamma-det tillhör tonårsprocessen som du ännu verkar vara kvar i!
  • Bubbis10
    Shadilly skrev 2010-03-16 01:07:54 följande:
    Jag äcklas av människor som vill verka öppna, fördomsfria och intelligenta genom att utmana sociala förhållningsregler av typen "knulla inte barn, för det mår de i allmänhet dåligt av både före och efter de fått hår i underlivet".Jag har ingenstans sagt att det absolut inte är möjligt att det någonstans finns ett förhållande mellan en brådmogen femtonåring och en barnslig 30-åring som är baserat på kärlek och respekt. Men det är inte hur det brukar se ut när en vuxen man sätter på en promiskuös 15-åring ett par gånger och sedan kallar henne luder. Att då börja snacka om en "tråkig och passiv bild av kvinnor" och att vi inte ska lägga oss i när vuxna män knullar småtjejer, för det är inte fult att vara kåt hade varit skrattretande om man inte sett hur de flickorna i allmänhet mår. Jag vänder i alla fall inte ryggen till och hoppas att hon njuter.
    Du har en helt sund å frisk syn på kvinnor, kul att se. Ja vissa här inne verkar tycka det e ok att ha sex med barn, vilket bara säjer en hel del om dom själva! men det e klart, vi ska ju leva i ett öppet å förstående samhälle idag! Hur i helsike kan man ursäckta en snuskig gubbe i jämförelse med henne??
    Det är ju SJUKT!!!
  • Bubbis10
    Toboas skrev 2010-03-16 07:42:55 följande:
    LyckligtSlut skriver att det inte inte kan vara utnyttjande av BARN och Pregga pekar på lagen och säger att där står det unyttjande av MINDREÅRIG. Pregga - om LyckligtSlut ska läsa lagen så kan du väl åtminstone läsa ditt eget inlägg för att se att "barn" och "mindreårig" inte är samma sak.
    jag anser dock att man är barn när man är 15 år. Å som jag sa så var jag på en rättegång där en flicka på 17 år hade haft sex med en man som var äldre å då var inte ens skillnaden så stor! å JA han blev dömd för sexuellt utnyttjande av minderårig,
    å för de flesta så e en flicka på 15 år ett barn!
Svar på tråden Min vidriga man