Min vidriga man
Ts
Denna tråd har väckt många reaktioner å här kommer en till!
Jag har mkt svårt för sk män som har ngt intimt umgänge eller intresse av så unga flickor, en 15 åring för mig är ett BARN! Jisses jag har en dotter på 11 år, skulle en vuxen man närma sig henne om 4 år så hade han inte levt länge!!
Sen är män som dom är, absolut ingen ursäckt, men jag blir inte heller förvånad.
Ett x sa till mig-gumman, vi killar tar all fitta vi får-spelar ingen roll hur hon ser ut å så länge hon är byxmyndig. Ingen kille tackar nej till en ung fräch tjej!
Jag tappade hakan å blev riktigt skitförbannad, men så sa han-du kan bli hur arg du vill, jag är bara ärlig om hur vi män funkar, sen behöver inte du tycka om det!!!!
kan ju säja att han är ett X. Sen har jag en annan kill kompis till mig, som idag är 43 år å han får ofta erbjudande fr mkt unga tjejer då han står vakt i dörren på olika ställen, han är mkt vältränad å ser ok ut. Men han skulle aldrig i sitt liv, någonsin ha sex med en så mkt yngre tjej.
En ung tjej på 19-20 stötte på han å han sa-jag tar det som en komplimang, men jag kunde vara din pappa. du är jättesöt, men nej tack!
Han fick mig att inse att dom männen som kan hålla kuken i byxorna finns men dom är få! Tror helt ärligt att de flesta män skulle ta chansen, sen tycker jag det är vidrigt!!! när mitt x berättade att han haft sex med en tjej som var 20 om jag inte minns fel när han va 38, ja det va så jag mådde illa. Vad har man gemensamt, å ännu mindre med en 15 åring! Är man 15 år å så sexuellt aktiv så brukar det bero på att man söker bekräftelse, å hon verkar ha fått det av din man OCH vise versa, han kanske hade en kris å kände sig yngre med henne!
För mig e hela situationen SJUK, å en sådan kille anser jag vara riktigt störd! han hade sex med att barn. JA hon var byxmyndig, gör det henne till ett lovligt byte då?
Ett luder?
Fy för sådana svin säjer jag bara! ja det va åxå innan Ts tid, men jag förstår Ts fullt ut. å få veta ngt sånt asså..hade äcklat vilken normal tjej som helst!