Kössen skrev 2010-03-17 20:16:42 följande:
personligen tycker inte jag att min mans förflutna är relevant så länge det inte handlar om våld, pedofili osv.jag var 21 när jag träffade honom, han 34, 13 år skiljer det...sen är det självklart skillnad på 15 år och 21.
Exakt, det är SKILLNAD på att vara 21 å 15! men Ts hade frågat han innan om just detta pga hon sj blivit utnyttjad å han ljög om det, därav tråden!
Plutteli skrev 2010-03-17 20:17:00 följande:
Fast det är en jävla skillnad på att anse att det är fel och inte önskvärt och kalla det sjukt/perverst. Ang. Anonym (mm) så tycker jag varken bu eller bä ang. "friskheten" i det inlägget, känns mest som det var till för att jävlas. Och OM det inte skulle vara det so what? Så länge han/hon inte anser det lika tändande att dra på en 6 åring som en 16 åring med en kropp som kommit i puberteten så bryr jag mig inte! Jag tycker det är ok för en vuxen att ha sex med en tonåring på 15 OM hon själv vill och OM han är ansvarsfull i det hela för att hon inte skall fara illa. Dvs. totala motsattsen till hur TS snubbe verkar ha hanterat situationen!
Ok, men JAG tycker det e sjukt av en vuxen man att ha sex med en flicka som fortfarande går i högstadiet, bor hemma hos mamma å pappa! Å det är MIN åsikt!
Anonym (Mm) skrev 2010-03-17 20:20:27 följande:
för att man vill ha nån som stryker ens skjortor medan man letar
haha du e ju bara inne för att provocera :) men men...det e ju så uppenbart att man inte ens kan ta dig på allvar!