BlommyNess12 skrev 2010-03-16 08:06:48 följande:
Deras exakta ord var, om jag inte missminner mig "Hon är ju över 15 år, så det finns inget olagligt i det, och inget vi kan göra åt situationen, hon bestämmer själv", så nog fan litar jag mer på en myndighetsperson i den frågan faktiskt..
Hm, verkar lite olika det där....kanske beroende på vart man bor! men jag har ju vart med å sett när jag jobbat med både unga killar samt tjejer!
Anonym skrev 2010-03-16 08:01:51 följande:
Jag har inte läst svaren utan svarar bara på TS. Jag tycker att du överdriver.. inget snack om saken. Du har ju gått in i ert förhållande med vetskapen om detta så varför börja gnälla nu..?Och att tända på en 15-åring.. ja.. är det så jäkla konstigt egentligen? En 15-åring kan lätt se ut att vara både 20 och 25... Och helt ärligt... det är inte så långt tillbaka i tiden som kvinnorna fick sin första barn i den åldern och faktiskt räknades som kvinnor..Hade detta handlat om någon som såg ut som ett väldigt litet barn... typ späd.. inga bröst eller andra vuxna attribut så hade det varit äckligt.. Men för dig verkar åldern vara det avgörande och det är ju trams om något. Jag hade tyckt det var äckligare om han tänt på och velat ha en 30-åring som gjorde sitt bästa för att se ut som 10... DÅ är man ju knäpp eftersom det är det barnlika man vill åt....
Så för att barn fick barn vid 15 års ålder innan så tycker du det är ok??
Kanske du tycker vi ska uppmuntra pedofiler med? kan bara hoppas att du inte sj har en dotter när du har detta synsättet! jag HAR det. Skulle ngn jävel börja kladda på henne om 4 år då hon är 15, å han skulle vara 30....ja då hade det tagit hus i helve**