Tygblöjetråden 24
Erfarenheter av fuzzi bunz och wanoo?
Erfarenheter av fuzzi bunz och wanoo?
Kan inte citera på ipad ; ) sorry.
Men starta en ny tråd då, ställ alla frågor du har så ska du se att du får svar på dem.
Kanske börja med att fråga vad som passar en nybörjare med en spädis först, så kanske de andra frågorna kommer upp efterhand.
Skriv de krav du har, så kan de ge förslag.
Yrväder:
Har köpt några av vardera och tänkte att trivs inte med den ena så försöker vi byta dem mot den andra och tvärtom. Passar de inte alls så får vi leta vidare : P
Vart kan jag få tag i en STOR pul-påse? Den blir ju full efter bara några stycken!
Kan man ha vatten i papperskorgen, eller kan det skada blöjorna? Fick världens chock när jag plockade ur själva hinken inför tvätten igår, jäklar vilken lukt!
Helt fuzzi bunzfrälst : P de sitter perfek!
De går att tvätta i 95 va?
Nu har vi hittat dem vi trivs bäst med
(hittills iaf, har ju bara hunnit testa tre olika
) Och det är wanoo
Var lite fundersam först, förstod inte riktigt hur jag skulle lyckas stoppa dem, men efter lite övning och lirkande så gick det bra 
Läste för ett tag sen om en sida som säljer bright bots trainingpants billigt, var i England tror jag, är det nån här som har länken?
Nillan77:
Har du haft några mer problem med papoose? De senaste veckorna har våra fungerat felfritt, konstigt att de läckte i början.,
Oj, vilken otur att så många gick sönder.. Vad fick du tillbaka? Vi har 9 st och än så länge har de inte pajjat iaf.. Hoppas det förblir så!
Sålde av våra fuzzis, då de plötsligt blev för små haha, tösen sköt iväg på längden så hon blev för smal för dem. Nu har vi 16 totalt och sambon hävdar att vi har för många! Jojo eller hur! Snarare tvärtom! Kan bara tvätta en gång i veckan och knappast att de räcker en hel vecka.
Kul att de satt bra : ) hoppas det är okej att vissa av inläggen inte är original, men de är bra ändå : )
Jag körde två, men min dotter är en storkissare, så du får prova dig fram : ) men på natten bör du ha två oavsett tror jag : )
Jo, det är skönt när man slipper paniktvätta : P
Håller på att inskola dottern på dagis, fjärde dagen idag och det går kanon. Hon har ju tygblöja där, trodde personalen skulle säga emot när jag berättade det, men de tyckte tvärtom att det var jättespännande och hade aldrig sett något liknande förut