• Jeenniii

När började ert barn att sova i eget rum?

När började ert barn sova i eget rum för första gången?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När började ert barn att sova i eget rum?
  • Movie Freak

1:an 3 månader
    2:an 8 månader

Bridget Jones wanton sex goddess with a very bad man between her thighs.
  • Themis

11 månader- vi gick efter att han skulle kunna gå och ta sig in till oss själv på natten om vi mot förmodan inte hörde. Vi spärrade av resten av lägenheten med grind så det fanns bara "rätt" väg att välja på.

(Sen gick vi hellre dit snabbt och sov med honom för att lära ut att hans säng var stället han skulle sova på, men det är en annan sak)

• ängeln83

Sonen var 6 månader när han flyttade in i eget rum och dottern var 3 månader, innan det sov dom i sina spjälsängar brevid vår säng.
    Båda började sova så mycket bättre när dom fick sova i sina egna rum och inte längre blev störda av oss.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Sarah84

Redan från födseln har båda barnen sovit i eget rum i egen säng, har gått jätte bra & varit jätte skönt =)

• cloudberry79

Håller med om att det var lågt satta alternativ.. Sonen började sova i eget rum för några veckor sedan, han är 2½ år, men han sover huvuddelen av natten i vår säng än.

If you love me - please don't feed me!
  • Makane

Dottern var 6 mån när hon började sova i eget rum. Hon sov ändå hela nätterna igenom i stort sett och jag vaknade av vad enda liten rörelse hon gjorde. Så för att jag skulle kunna sova fick hon flytta in i sitt rum och det har fungerat utmärkt. Sedan dess vaknar jag bara när hon faktiskt vaknar och inte när hon bara rör ena foten litegrann. {#lang_emotions_wink}

• LindaB78

Sonen sov i vår säng tills han var 6 veckor. Sen flyttade vi. Första natten la vi ner honom i sin egna spjärlsäng i sitt egna rum. Och sen dess har han sovit i egen säng och eget rum. Har funkat toppen. Kan tillägga att nattningen tar i genomsnitt 10-15 minuter.
    Nu är 2:an påväg och vår plan är att när bebisen har lärt sig att sova hela nätterna så ska den och storebror börja dela rum. Tills dess så får bebisen sova i vårt rum.

• Hallonröd

Första sonen var 3 år och den andra är 4 nu och sover fortfarande hos mig och det får han göra tills han känner att han är redo för att sova i sitt rum.

// Bad sound kills good music...
  • Meria

Strax före han fyllde 2. Minsta sover hos oss och är 15 mån nu. Kommer få sova inne hos brorsan i höst.

♥ Loke -06 & Isak -08 & Hoppsan bf 19/10 ♥
  • Kazeer

Första barnet: 15 månader. Det var först då vi hade ett rum ledigt till honom.

Andra barnet: Är bara 10 veckor och har sin spjälsäng i vårt sovrum. Det kommer han att få ha tills i slutet av året då vi flyttar till nytt hus, där han kan få ett eget rum. Då kommer han att vara 1 år.

Oskar 2010.01.02 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
Svar på tråden När började ert barn att sova i eget rum?