• Jeenniii

När började ert barn att sova i eget rum?

När började ert barn sova i eget rum för första gången?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När började ert barn att sova i eget rum?
  • Kazeer

Vilka konstiga alternativ... Bara ett intervall mellan 3 och 6 månader

Oskar 2010.01.02 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kya

konstiga alternativ. min son är 1,5 och sover fortfarande hos oss.

Stolt 2-barnsmamma till Filip född 27 okt-08 och lillan född 12 feb-10 :) Jag är lyckligt lottad!
  • Majsan70

Alldeles för dåliga alternativ!

Dottern var 5 år och 4 månader när hon flyttade till egen säng i eget rum. Nu är hon 6,5 år och kommer nästan varje natt till oss ändå.

• En glad tjej

Min minsta tjej på över två år började för ett par veckor sedan med att sova i eget rum. Hon har hela tiden sovit i egen säng men hennes rum har inte blivit klart förrän nu. Hon sover hela nätterna på sitt rum =)

• April Mamma

Vid ett år fick han eget rum.

• augustisten

Det gör han inte än - han är tre år. Vi har inga planer på att flyta och innan vi gör det kommer han inte att få något eget rum, så innan han blir fem eller sex år håller jag för otroligt.

Dock har han en egen säng brevid vår (även om den inte används så mycket).

• Melly

Vilka konstiga alternativ Våran äldsta dotter började sova i eget rum när hon var 3 år. Våran yngsta är 2 år och sover med oss.

• Melly
    Sarah84 skrev 2010-03-17 11:26:13 följande:
    Redan från födseln har båda barnen sovit i eget rum i egen säng, har gått jätte bra & varit jätte skönt =)
    Varför valde du att låta nyfödda bebisar sova i eget rum ifrån födseln? Tror du inte att dom behöver vara nära sina föräldrar då och särskilt mamman efter att ha varit i mammans mage i 9 mån? Finns väl inga däggdjur som lägger sina ungar att sova för sig själva nånstans där dom inte kan se dom 
  • La Lola
    Jag skulle vilja veta vad Ts hade för tanke med sina röstningsalternativ.
    *mamma till Alma 9 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • Doodelidoo

Båda barnen har varit knappt 2½ år. Då har de flyttat från spjälsäng i vårt sovrum till egen säng i lekrummet.

Svar på tråden När började ert barn att sova i eget rum?