Fru U skrev 2010-04-01 22:51:58 följande:
Jodå, jag är här. Letar inombords efter styrkan jag vet jag har och som jag använt mig av så många gånger förr men det tar ett tag att hitta den... Som jag sa till min man idag, jag har aldrig tänkt o trott att jag skulle bli en gammal mamma (i bästa fall blir jag det och i värsta fall blir jag aldrig mamma, vi har försökt sen jag var 25år) Hur går det själv elliz med lillelliz? Börjar ni få in lite rutiner?
rutiner verkar lillan tycka är överskattat... men jag kämpar för att få lite rutin på tillvaron...
jobbigt med styrkan...
fick sms av ena syrran idag... den som jag helst inte vill ha kontakt med... hon undrade om hon o hennes kille sen 3 månader tillbaka kunde komma hit nästa lördag o hälsa på... efter lite funderande så kom jag fram till att jag ska messa igen nästa vecka o säga hon får komma själv... känns inte bra att hon tar med sig ngn jag aldrig träffat förut... bara ingen idé jag säger ngt nu, för hon kan vara lite trög ibland... så risken är stor att hon bara undrar vad jag tror ska hända eller ngt sånt... men för mej handlar det ju om att
jag inte vill ha hit ngn jag aldrig träffat förut o vill definitivt inte låta den människan träffa mitt barn...

är jag känslig eller är det ngn mer som resonerar likadant...??