Traderatråden nr 16
http://www.tradera.com/Converse-All-Star-NY-OBS-Endast-hogerskon-Som-45-5--auktion_340313_108614972HAHA
Närmar sig avslut här, alltid lika spännande Tror jag är rätt nöjd, med de får såklart bli några fler bud också
Vad tror ni om vår/sommarskor som inte är märkes, lägga ut ett och ett eller i paket om ca 5 par?
Hade avslut i måndags och tre minuter efter (innan jag ens fårr mailet från tradera) RINGER hon och frågar hur hon ska betala.. Mailar över kontonr, och igår ringer hon och frågar om pengarna kommit in. Jag sitter vid datorn då så jag kollar, och de har de inte. Sen ringer hon på min mobil idag när jag är på jobbet och undrar om jag skickat än.. Till saken hör även att jag inte ens har mitt mobilnr i infor från Tradera.. Jag säger att jag är på jobbet och inte kan kolla om pengarna kommit. Hon blir lite sur och lägger på.
Kollar banken när jag kommer hem, inga pengar, och nu vill hon att JAG ska ringa banken och kolla vad som är fel.. Bad henne ringa sin bank istället, alternativt hålla sig till tåls i någon dag i alla fall.
Brukar bara har mailkontakt med mina köpare, så detta känns lite skumt..