• mal

Närmar sig avslut här, alltid lika spännande Tror jag är rätt nöjd, med de får såklart bli några fler bud också

• mal

Vad tror ni om vår/sommarskor som inte är märkes, lägga ut ett och ett eller i paket om ca 5 par?

• mal
    mal skrev 2010-04-18 17:07:01 följande:
    Vad tror ni om vår/sommarskor som inte är märkes, lägga ut ett och ett eller i paket om ca 5 par?
    Är alltså vuxenskor.
  • mal
    TheStar skrev 2010-04-19 16:52:55 följande:
    Ha - har inte tur just nu. Hade ju (och har fortfarande) en med -1 som leder en auktion och har bestämt mig för att inte spärra henne (honom?) för att jag vill tro det bästa om folk. Och nu så får jag bud på ytterligare ett paket - från en som är helt ny på Tradera. Så nu får jag verkligen lita på människor (eller hoppas på sistaminutenbudare). Spännande! www.tradera.com/Startpaket-med-Name-it-Kappah...
    en med 0 som leder min som går ut om en timme också, blir ju lite orolig för det är ju ganska mycket pengar..
  • mal
    Smultronhjärta skrev 2010-04-19 20:35:31 följande:
    Jag har idag kikat lite i mina förråd och hittade där några Pappelinamattor som jag nästan glömt bort så då kan de lika gärna få flytta... Funderar på om man ska lägga de på Tradera eller Blocket.Vad tror ni?
    Ser ju ut att gå rätt bra för de som ligger på T nu, så jag skulle ta T ;)
  • mal
    Thegran skrev 2010-04-20 17:49:39 följande:
    hm, vågar man buda på auktioner där inte frakten är angiven, utan där det bara står att frakt tillkommer? säljarna har enbart positiva omdömen...
    Jag skulle först maila och fråga vad frakten blir.
  • mal
    Thegran skrev 2010-04-20 18:01:51 följande:
    har gjort det på en auktion utan att få svar, men det är en säljare till som har kläder jag är intresserad av som inte heller angivit frakt och där det står att hon väger efter auktionsslut...
    Skulle ju kunna ta reda på om hon bara tar avgift för porto (och inte emballage), då kan du ju räkna ungefär vad du tror frakten blir.
  • mal

Hade avslut i måndags och tre minuter efter (innan jag ens fårr mailet från tradera) RINGER hon och frågar hur hon ska betala.. Mailar över kontonr, och igår ringer hon och frågar om pengarna kommit in. Jag sitter vid datorn då så jag kollar, och de har de inte. Sen ringer hon på min mobil idag när jag är på jobbet och undrar om jag skickat än.. Till saken hör även att jag inte ens har mitt mobilnr i infor från Tradera.. Jag säger att jag är på jobbet och inte kan kolla om pengarna kommit. Hon blir lite sur och lägger på.

Kollar banken när jag kommer hem, inga pengar, och nu vill hon att JAG ska ringa banken och kolla vad som är fel.. Bad henne ringa sin bank istället, alternativt hålla sig till tåls i någon dag i alla fall.

Brukar bara har mailkontakt med mina köpare, så detta känns lite skumt..

• mal
    leson76 skrev 2010-04-21 18:32:38 följande:
    Oj, var det något dyrt hon köpte av dig?
    En mobil, ca 500 kr.
Svar på tråden Traderatråden nr 16