• mal
    Hemlighet skrev 2010-05-13 20:01:26 följande:
    Hum undrar om posten är jätte kinkiga?Säljaren skrev att hon kunde skicka paketet för 15:-Men hur kan det bli 15:- i porto?Är det inte 12:- och nästa setg 24 eller har jag fattat fel?
    Nej, du har rätt, 12  eller 24 (eftersom ett frimärke är värt 6 kr). Ibland är Posten kinkiga, tyvärr, men man kan ha tur också.
  • mal
    Buttelina skrev 2010-05-14 10:39:55 följande:
    vid utrop 1-9kr så har jag utrop 10kr så får jag osålt avgift ?
    Stämmer. Jag brukar ofta ha utrop 9 kr pga detta ;)
  • mal

Varför lämnar man tomma positiva omd? Ok, om någon inte vet att man kan skriva men på senaste har jag fått massor med tomma. Trist.

• mal
    mage06 skrev 2010-05-27 17:34:09 följande:
    Men gaaah, en auktion med bud avslutades 2 minuter för tidigt! Har aldrig varit med om det tidigare. Jag satt och uppdaterade sidan och det var enligt Traderas egen tidsangivelse. Blöö
    VA? Så får det väl inte vara?!
  • mal

Lite OT men ändå. La ut en Brio Sitty med sufflett på Blocket från 2006 för 550 kr. Den är fin. Har fått ett mail från en som vill ge 400 kr, är det lågt?

• mal
    Dilara06 skrev 2010-06-16 17:50:02 följande:
    Jag är så piss förbannad på mg sjlv... Jag råka skicka över 800 kr till en tradera säljare av misstag dom pengarna skulle till min mans konto..HUR GÖR JAG NU ??? utan att blanda in banken för att dom tar 200 kr avgift att hjälpa en ?? Jag har försökt att få tag på hennes nummer men hittar ite den!!!
    Oj, vet du hennes nick? Då kanske Tradera kan hjälpa dig med tfnnr?
  • mal
    Linastrumpan skrev 2010-06-16 19:56:15 följande:
    Om den är fin tycker jag 400kr är ganska lite. Bara sufletten kostar ju nästan 200kr. Jag skulle erbjudit 500kr och låtit det vara annars. Brukar alltid vara nån intresserad efter ett tag igen
    Precis vad jag gjorde, 500, och nu har hon slutat mailat.. Men har ingen brådska att bli av med den så jag väntar!
  • mal
    Linastrumpan skrev 2010-06-16 20:33:55 följande:
    Flört Vet ju inte vart du bor men här i stockholm tycker jag att det kommer en massa bud (ibland skam) på grejer man har på blocket, ibland flera köpare som är intresserade och vill komma och sen inte dyker upp, och så står man där med en osåld vara när först 10 ville köpa.Obestämd Om man då ligger lågt ett tag brukar det komma en ny omgång med verkligt intresserade och vips är det sålt för det man faktiskt vill ha.....
    Bor på en liten ort, så det är ju ingen rusning direkt ;) men men vagnen står där den står och jag har all tid i världen att få den såld till ett bra pris ;)
  • mal
    aLttjolajban skrev 2010-06-17 06:42:13 följande:
    jag sålde vår -06 för 450 kr.den var i nyskick och utan extra tillbehör
    Hade den sufflett?
Svar på tråden Traderatråden nr 16