• aglili

Rensade hemma igår. Har massor av grejer att sälja, men frågan är om det är lönt nu i sommar. Allt från vinteroveraller till solkläningar.

• aglili
    7småtroll skrev 2010-07-07 23:56:46 följande:
    Sämre skick än beskrivet, dyr frakt.

Var ngt bra som t ex snabb leverans så hade jag börjat med det; Snabb leverans men sämre skick ...osv

Sedan lägger du såklart lägre omdöme på stapeln. Är jag missnöjd såsom du beskriver hade jag gett en tvåa på objektsbeskr och likaså på frakten men kanske högre på de andra staplarna.
    Men fint skick tycker jag innebär att det kan synas att de tär använt och tvättat men inga hål eller fläckar. Annars är det ju nyskick eller mycket fint skick.
  • aglili
    anette 81 skrev 2010-07-22 20:48:27 följande:
    undrar samma fast med skaljacka
    Sålde precis en pop för 299. Helt ok för det var inte den senaste modellen.
  • aglili

Har precis haft avslut. Sålde 13/14. Nöjd!

• aglili
    stockrosen skrev 2010-07-29 21:50:05 följande:
    Ja, galet mkt folk. Jag var där igår eftermiddag och det brukar inte vara så mkt folk efter 17.00 men det var rätt mkt. Vi handlade jättemkt men mest till oss själva och några regnjackor till våra barn. Samt en massa till hushållet. Kände inte att jag hittade några "fynd" direkt förutom jackor till min man .
    OT- funderar på Gekås imorgon. Har det varit köer in? Köer ut?
  • aglili

Mina vinterkläder som gick ut igår gick helt ok. SKa lägga ut lite mer ikväll tänkte jag....

• aglili
    Krabbolina skrev 2010-08-03 12:31:29 följande:
    åååh då är den inte så gammal som jag trodde!

vad ligger de på nypris? kanske jag gav överpris.
    Nypris var väl 695 men reades för 345 om ja ginte minns fel? Men om du använder den och sen säljer den så får du säkert närmre 200 för den, så det blir ju en billig jacka för dig.
Svar på tråden Traderatråden nr 16