Traderatråden nr 16
Hej på er!
jag har några nya plagg. vilken dag och tid passar bättre för avslutning tycker ni???
Hej på er!
jag har några nya plagg. vilken dag och tid passar bättre för avslutning tycker ni???
kan man på något sätt lägga bilder efter att man har fått bud på vara??
mina auktioner går ut på söndag kväll men har missat två som går ut på måndag, men de går jätte dåligt.
hittade idag två stolar på loppis samma de som på bild inte ikeas utan de andra de var 45 kr st, vad tycker ni är de bra eller ska jag köpa en ny från ikea 129kr. ny.www.blocket.se/jonkoping/Matstolar_27675504.htm?ca=17&w=3
jag har lagt igår bilder på en klänning som min dotter har på sig men idag bilderna försvunit på prolista. kanske är olagligt att lägga bilder på barn eller??
jag har några mumin skedar var ska jag lägga de tycker ni under barn artikel eller hushållartikel???
en fråga! det står på tradera erbjudande att det är gratis osåld avgift men inte omstartade auktioner. om man bytter lite rubriken och göra om annonsen på andra prolista går tror ni???
om man har många auktioner med fest klänningar och bal hur många daga ska man välja annons längd tycker ni??
vilken dag tar ni som avslut??