• star67

Traderatråden nr 16

Mamma till Simon skrev 2010-06-22 21:19:38 följande:
    har du skrivit 36kr med posten så får du ju skicka paketet med posten och själv lägga till de extra kronorna på frakten. Köparen ska ju inte drabbas om du har gjort fel
    då tjäner jag ingenting varför inte med schker det är spårad paket bra för vi både och ingen av oss betalar extra.
  • star67

de både två blir 48 kr eller ?? vilken är snabbare och bättre just nu schenker eller DHL??

• star67

ska fråga får se vad blir svår, men det det var jag hade jag accepterat.

• star67
    MejaKiZnic skrev 2010-06-26 10:36:01 följande:
    Men om du lämnar negativt pga icke avslutad affär så tar Tradera bort kostnaden för auktionen eller så ber du den som bjöd på auktionen betala auktionsavgiften så slipper hon/han negativt!
    Fins Mamma skrev 2010-06-26 10:31:12 följande:
    vad gör man i dessa situationer??? fick detta mail

Hej ullafilipsson

Jag kontaktar dig beträffande objekt nr 114677330, retro barnstol barnmatstol matstol vit.

Länk till objektet:

Hejsan Ulla!

Är hemskt ledsen men jag kan ej fullfölja detta köp såg tyvärr inte att du skrivit avhämtning av stolen!

Trist för annars hade jag hemskt gärna velat köpa en sådan stol, hoppas det är fler som bjuder!

Lycka till med allt!

till sAKen hör att jag testade att sätta ut den påtradera just för att det var gratis vid osålt. jag ar inte lust att betala auktionsavgift för att hon inte kan läsa. blir så trött på folk!!!¨¨

VAD SKA JAG SVARA?

Nej jag tror inte att det måste man lämna negative för att släppa betala auktions avgift.
    du kan medela tradera och hör vad de säger. ifall om de säger att du måste lämna negative , du kan medela köpare och brätta om att hon betalar auktions avgift eller får negative.
  • star67

Har fått bud på 5 av 27 auktioner trots inte så högt utropspris, hoppas på fler.

Svar på tråden Traderatråden nr 16