• star67

Traderatråden nr 16

mina går lite så där men har 35 min kvar för se sista minut. och sen startar jag 23 auktioner. på visa auktioner är köp nu priset som jag tänkte la på blocket och utrops pris är ganska låg men vill bara sälja de, de bara tar plats hemma, några kommer inte till användning.

• star67

jag har fått ett mail från någon, jag vet inte om det behöver att jag göra så för 49 kr skull, vill någon läsa den och vad tycker om den?? kanske Smultronhjärta!

• star67

va det kostar 3 kr köp nu??Förvånad oj det viste jag inteRynkar på näsan och jag som la ut nu 25 auktioner för att inte betala osåld avgift.

är det tillåt att man lämna sin tradera länk här på tråden??

• star67

oj jag hade avslut på två auktioner idag och jag glömde bort det!!Oskyldig och nu jag kollar att de har gått bra, en av de jag tänkte ge bort till myrorna men tänkte chansa kanske går för 30- 50 kr, men nu fick jag ca 150 kr. det är så iblandSkrattande

• star67
    stockrosen skrev 2010-06-21 22:41:01 följande:
    Va???? Vaddå???
    jag läste på tråden att det kostar 3 kr om man välja köp nu pris!! men jag vet inte om det gäller tradera erbjudandeRynkar på näsan 

det var Smilla76 som skriv det

(( Ehh... är jag trög eller stämmer det att om jag har ett köp nu pris på mina auktioner och dessa ej blir sålda så får jag betala 3kr/auktion i osåltavgift?? Då vågar man ju knappt ha köp nu pris ju Jag som älskar köp nu!
    bara på säkra saker som man vet blir sålda))
  • star67
    Smultronhjärta skrev 2010-06-22 06:50:08 följande:
    Det kostar 3 kr i osåltavgift om man lägger ut auktioner med utrop eller köp-nu från 10kr och uppåt..Dvs man lägger ut en auktion med utrop 5kr men med köp-nu på 20kr och den slutar som osåld så räknas köp-nuet som summan dvs 3 kr i avgift.

Men om du har lagt ut auktionerna för att slippa osåltavgiften så skulle du ha gjort det lördag eller söndag eftersom erbjudandet endast gällde då...
    Jag har lagt ut auktionerna i söndags kväll bara för att det var erbjudande annars hade jag lag de på blocket, och jag hade anmällt mig till erbjudande för att släppa betala  men det står fortfarande 3 kr osåld avgift på alla minaRynkar på näsan.

men även om det inte finns erbjudande 3 kr osåld avgift är inte så mycket tycker jag, men såld avgift är jätte mycket tradera tjäner bättre på plaget än viRynkar på näsan
  • star67
    Fins Mamma skrev 2010-06-22 10:29:39 följande:
    men vaddå?hur kan du se dina osåltavg från lördag söndag redan?? det är dom du la upp då som det menas, inte ngr som gick ut då?
    Om du gå in på ändra annons ifall om du inte har fått något bud och sen där som står avgifter står 3 kr osåld avgift.
  • star67

någon kan hjälpa mig hur ska jag betala med swedbank konto tex så

8150-5,4 659 557-8 ,  8150-5,( 0) 4 659 557-8

• star67
    StaffenAssar skrev 2010-06-22 12:03:43 följande:
    star67 skrev 2010-06-22 11:58:51 följande:
    någon kan hjälpa mig hur ska jag betala med swedbank konto tex så

8150-5,4 659 557-8 ,  8150-5,( 0) 4 659 557-8
    Om du menar att det du ska betala till är ett swedbank konto så ska du om du har nordea (som jag har) lägga till nollor mellan clearing nr 81505 och kontonr 46595578 så att det totalt blir 15 siffror alltså 815050046595578. Detta alltså om du har nordea och det där kontonr är swedbank. Annars vet jag inte.
    det är någon som vill betala för mig men han säger att det inte går och har två penger av två köpare. men jag tänkte visa honom hur ska göra vet inte vilken konto han har. han bara sa att konto finns inte är fel.
  • star67

OM PAKETET ÄR 22 CM BRED OCH 22 LÅNG MÅSTE MAN BETALA 12 KR EXTRA??? OCH DEN VÄGER 258 G OCH HAR SKRIVIT PÅ ANNONSEN 36 KR VIA POSTEN TYCKER NI SKA JAG KOLLA MED KÖPARE OCH SKICKA DEN VIA SCHNKER ISTÄLLIT??

OCH ANDRA PAKET ÄR 414 G OCH ÄR 26 X 26 CM OCH HAR SKRIVIT 36 OCKSÅRynkar på näsan
    SKA JAG MEDELA DE OCH BRÄTTA ATT JAG SKA SKICKA DE VIA SCHENKER??

Svar på tråden Traderatråden nr 16