-
ohh så gammal är den!!Silverhaj76 skrev 2010-08-30 19:57:24 följande:Den är från 2005.
-
oj då va nervös jag blir jag köpte ett set på köp nu hoppas bara att de är i bra skick tycker ni är bra pris eller har jag betalat för mycket för en begagnad set vad tycker ni??
www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=117652991 -
från vilken år är dem?? jag tynker på byxor är 74 skulle den passa med jackan 80??kram059593 skrev 2010-08-31 15:00:47 följande:Bra pris om det är i fint skick! Hade samma set för några år sedan, jättefint
-
Jag var jätte intresserad att buda på den men tyckte att den gick upp för mycket och så budade jag på pop set iställit. www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=116990269
-
ett vanligt påse tex hm eller lindex går bra.sofsan skrev 2010-08-31 16:51:27 följande:Hur skickar man en overall på bästa sätt?
Jag skickar i mailingbags men har ingen som är så stor. -
om paketet stl är 30 x 30 x 6 cm är den stl S va?? http://privpakportal.schenker.nu/privatpaket2/calculate.aspx?tradera=1
-
jag har två köpare som inte hörde av sig vad hade ni gjort ?? har skickat påminelse till en av de 2 gånger. dena vara är för andra gången ute pga föra köpare hörde inte av sig heller såld avgift är 7 kr för den. den andra vara har såld för 205 och såld avgift är 18 kr jag har skickat nu en påminelse till henne med. ska man be de betala auktions avgift eller ska lämna negativ omdöme?? eller vad??
-
måste man lämna omdöme för att få kreditera auktions avgift?? jag vill kreditera en auktion men det står (Detta objekt blev aldrig sålt och kan därför inte krediteras automatiskt.)!!!
-
nej nej vara är såld men köpare hörde inte av sig och nu jag har laddat den igen.x karin76 skrev 2010-09-07 16:10:53 följande:Nej för att få kreditering behöver man inte lämna omdöme, men det står ju att objektet inte blivit sålt..? Har det inte blivit sålt kan det ju inte krediteras..?? Eller menar du osåltavgiften? Den krediterar de ju inte, såvida den inte tillkommit pga nåt fel..
www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=116773218
startat om
www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=118090638 -
jag fick setet som jag köpte på köp nu pris jag tycker att den är i fin skick alltså färge är fin inte blekt o så men byxor är slitet den där vita tyget som är som nylon. och litet öppnat tråd på flecce så här står i auktionen Alla kläderna är i fint begagnat skick.
vad tycker ni är de i fin skick ?? vad hade ni gjort ?