Inlägg från: Lingonflickan |Visa alla inlägg
  • Lingonflickan

Traderatråden nr 16

HäxanSurtant3 skrev 2010-05-22 09:10:56 följande:
    Denna säljare skäms då inte att ta: 1) överpris för kläderna2) 9 kr i "emballage" kostnad. Mig veterigen koster en ICA kassa max 1,5 kr....3) 52 kr med DHL??? dessa plagg går ju trycka ned i en kartong för 42 kr...eller schenker för 33 kr.Aldrig jag hade ens övervägt buda på detta:www.tradera.com/Cars-paket-6-plagg-mixa-match...
    Icakasse allt mellan 1:50-2:50, mailingbag  ca 3 kr så visst undrar man vad hon skickar i
    Klädpriset är ju uubudat så beror ju inte på säljaren.
    Rör min familj och du släpper löst ett vilddjur!
  • Lingonflickan
    Smultronhjärta skrev 2010-05-22 18:55:12 följande:
    Jag tycker att det ser ut som budtrissning på flertalet av dina auktioner såväl aktiva som avslutadeHoppas jag har fel....
    Håller med. Aliaset behöver kläder i massor av storlekar tydligen, samt cykelsits, skötväska  och nutrilett.{#lang_emotions_undecided}
  • Lingonflickan

Men närstående inneafattr ju knappast bekanta. Närstående i alla andra sammanhang är ju släktingar.

• Lingonflickan
    78Misan skrev 2010-05-24 12:11:21 följande:
    haha är det HÄR ni håller hus... tyckte det hade varit tyst länge o så har jag missat nya tråden men ni har ju bara hunnit med 570 sidor Har auktioner ute nu och det går sådär förra v fick jag lite sålt men denna v har jag bara bud på 1 auktion  lite trist men men.
    Men nu behöver du inte oroa dig mer Nu stängs inte trådarna längre.
  • Lingonflickan
    LillTussen skrev 2010-06-04 13:02:00 följande:
    Hej!
    Jag är ganska ny på tradera. Har handlat lite där förut men nu blir det mer eftersom jag handlar ganska mycket kläder åt min lilla tös där. Ska även börja sälja de kläder hon växt ur. Jag har en liten fråga till er rutinerade: Finns det någon länk så man endast kan se en användaren negativa kommentarer. Det är lite drygt att bläddra igenom massa sidor av kommentarer för att se vad dem negativa kommentarerna handlar om. Jag hittar ingen sådan genväg. Finns det någon?
    tradera vill inte ha en sån funktion.
  • Lingonflickan
    ominte skrev 2010-06-07 22:15:23 följande:
    Så har jag gjort senaste månaderna, annars får man ju skänka bort sakerna. Mina auktioner har gått jättebra, trots lite högre utrop.
    Vad har du haft för saker då?
  • Lingonflickan
    maggan75 skrev 2010-08-31 20:33:13 följande:
    Är det ngn som beställt namnetiketter från Vista print ??
    Du menar såna adressklisterlappar? Jag har gjort det men var inte riktigt nöjd med dem. De är jättelånga så massa onödig plats jämte adresspartiet. Svåra att ta loss var de oxå, gick lätt sönder
Svar på tråden Traderatråden nr 16