-
Har du ett par fr Polarn & Pyret? i deras strumpor står ju strl och sen kanske du kan använda dem som "mall" när du jämför med andra strumpor.Tettan skrev 2011-01-06 15:20:21 följande:Hej. Jag funderar på att lägga ut lite strumpor, men jag har ju ingen aaaaning om vilken storlek de är. Har någon av er något tips??
-
jag brukar tejpa faktiskt. inte över hela frimärket men lite på kanten. men inte alla gånger, beror lite på vad jag packat i. mitt postombud brukar oxå tejpa ibland på mina paket jag skickar iväg, så han verkar inte veta att man inte får det.aLttjolajban skrev 2011-01-06 16:36:22 följande:
Går det bra fortfarande på T nu efter jul?
Här fick man ett mail från en köpare som fick lösa ut sitt brev då smarta posten har slarvat bort portot på brevet!
Jag kollar alla brev 3 gånger att det sitter prorto på och att det är rätt portosumma.
Jag har alltid kört de förklistrade på karta till 99,9 %. man får ju inte tejpa över frimärkena enligt posten. Gur gör ni andra? tejpar ni över frimärkena så de inte kan lossa?
-
det är därför prolistern inte funkar för dig...mamma03050910 skrev 2011-01-06 20:11:32 följande:Nej blev medlem igår så har inga omdömmen ännu, har köpt en sak idag och betalt redan men inte fått omdömme ännu
man måste ha minst ett pos omdöme.
Jag har läst på lite kring prolistern, ska ladda upp för 1a gången själv snart -
hej, det är jag igen
tänkte bara säga att prolistern funkade ju bra och t o m jag har lyckats få upp en lista med auktioner.
Provade att ladda upp nu i god tid för jag var helt säker på att stöta på patrull men det rullar på bra nu.
spännande det ska bli!!!
Hoppas det blir några köp nu på vägen så inte alla går ut samma dag då kommer jag få hjärtinfarkt -
jag tror du kan hålla på flera veckor i förväg om du vill det...Tessou skrev 2011-01-06 21:35:41 följande:Hur långt i förväg kan man lägga upp auktioner i prolistern? Ha aldrig testat den, vet inte ens var den finns...
-
Jag fick nys om den i den här trådenQarina skrev 2011-01-06 23:11:24 följande:Hur fick ni nys om prolistern?
Står ju inget på traderas sida om det.
Är det bara för dem som har många auktioner el är det bra för nåt annat oxå?
men på Traderasidan på vä sida står det om den under "säljverktyg".
Man kanske tjänar mest på det om man vill lägga ut flera auktioner samtidigt. -
Viktorsmamma skrev 2011-01-08 12:16:56 följande:såsant.
håller med dig till fullooj, oj vad hetlevrade ni ärKaeJ skrev 2011-01-08 12:00:32 följande:Jag tror att jag ska köpa en reklamplats på tradera och skriva:
NEJ ALLT ÄR INTE "SHABBY CHICT" BARA FÖR DET VITT ELLER GAMMALT ELLER PUTTINUTTIGT!!
Blir galen på allt som det står shabbychic på hälften av det går ju inte under det kategorin ens en gång.
Hur kan en gammal gul 80-tals byrå vara shabby chic??
Sorry var bara tvungen att avreagera mig lite!
Tack för er tid!
Jag brukar inte skriva shabby chic i mina auktioner men den här omgången var jag rysligt nära att göra det i 2 auktioner men skippade då jag inte var helt säker på om det var rätt stil. Jag har nog annars (miss)brukat ordet retro någongång för mycket i mina auktioner -
tycker det är konstigt att Ej Sikke lej går så dåligt på T (i jmf med andra danska märken)
. tycker ESL har superkvalité.
funderar på att avbryta eller höja mina ESL auktioner *funderar* -
Jag tror du kommer bli supernöjd med dina ESL. Är nog mitt favvo-märke. Blir inte alls sådär tvättluddigt som vissa andra bomullskläder blir ofta.LitenBlomma skrev 2011-01-08 23:23:25 följande:Jag upptäckte ESL nu när jag skulle köpa bebiskläder, de ligger här och väntar. Verkar jättesköna och mjuka!
Köpte sen en velourkjol och strumpbyxor till stora flickan som hon älskar! Synd att de går segt på T men meningen är ju ändå att barnen ska ha fina kläder
Man kan ju ha lite högre utrop istället. jag stängde ner mina auktioner iaf.
(säljer det på Öppna förskolan för 20 kr/st istället. Det finns en liten klädloppis där. Skitbra)
-
lite min melodi oxå...allt som kommer in shoppas upp (och ofta mer därtill...Tur att jag börjar jobba snartStaffenAssar skrev 2011-01-09 09:22:26 följande:Denna traderavända gick helt okej, 2500 in och några småsaker som går ut ikväll, men de drar nog inte in några stora summor. Alla pengarna är dock redan uppshoppade på nya molo och lite rea
)