Inlägg från: Sophie81 |Visa alla inlägg
  • Sophie81

Traderatråden nr 16

Viktorsmamma skrev 2011-01-08 20:21:02 följande:
    www.tradera.com/Mailingbags-25x33cm-och-20x26...
    tack för tipset...Jag köpte dem. Ett av mina nyårslöften är att unna mig saker som underlättar vardagenGlad
    känns som det kommer gå mkt smidigare än nu då jag först tar en fryspåse sen en lindex/pop påse, sätter mig på paketet och toktejpar med isoleringstejp el frystejp. Tror t o m det här blir billigare...
  • Sophie81
    Viktorsmamma skrev 2011-01-09 13:07:50 följande:
    haha de gjorde jag ett tag med, sen köpte jag 80pack från emmis och de har ja forf. kvar av

de underlättar extremt mycket dessutom fiiiina paket får köparen.
    mina paket är tokfula idagsläget, men då kanske innehållet framstår som bättreDrömmer
    närrå, jag vill att helheten skall vara fint så jag tror det här var det som saknades...
  • Sophie81
    LitenBlomma skrev 2011-01-09 14:09:59 följande:
    20 kr Förvånad Men de kostar ju lika mycket som danska märken!
    jo jag vet. Men tror inte jag skulle få mer på Tradera tyvärr...Jag brukar sälja lite på ÖF för ca 20 kr/st. De brukar gå som smör i solskenGlad Men oftast säljer jag icke-märkes där men ibland lite märkeskläder som har blivit lite mer tvättpåverkade eller ngn pyttefläck.
  • Sophie81
    Viktorsmamma skrev 2011-01-09 18:19:26 följande:
    ja vet inte

kanske bara tar tshirts, långärm och skor?
    väntar med linnen och shortsen?

vill ju bli av med de nuuu :-P
    jag tänkte lägga ut sommarkläder i feb...ligger massa högar överallt här.
  • Sophie81
    Viktorsmamma skrev 2011-01-09 20:19:28 följande:
    nu är 18auktioner påväg ut med prolister, chansade med 1kr på alla utom 2.

hoppas på stordåd. har avslut 23:e.

hoppas prolistern inte hänger sig nu bara den har laddat i 2minuter men ingen bild eller auktion ha laddats upp.
    varför har du inte "köp nu" på dina auktioner?
    du hade mkt fint fast lite fel strl för mina barn. min son börjar oxå växa ur 86/92
  • Sophie81
    Viktorsmamma skrev 2011-01-09 21:06:57 följande:
    är såå dålig på att sätta köpnu priser :-P

kanske ska sätta lite. :-P
    ja, gör det. Tycker det är toppen om ngn auktion tas på köp nu kontinuerligt under vägen. du vet, det blir lite spänning i vardagenFlört
  • Sophie81
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-01-10 06:49:59 följande:
    En eller två nollor brukar jag få lägga till efter det femsiffriga clearnumret.
    Jag har ÖEB och måste alltid ta bort den 5:e clearingsiffran och ibland lägga till en eller två 0:or så att kontonumret blir 14 nummer.
    Det är olika fr bank t bank. kan du inte se om det står på Nordeas hemsida hur man gör, så du inte gör fel.
  • Sophie81
    Bollfji skrev 2011-01-10 00:10:48 följande:
    Nej jag betalde det som stod i annonsen. Och det står inget i annonsen om att ev betala i efterhand om frakten blev för lite. Är jag vresig som inte vill betala..?
    Jag tänker som du. jag tycker inte du ska behöva komplettera med ytterligare 24 kr. Som säljare tycker jag att  man får stå sitt kast om man angett för lite frakt. Och om det är två tunnare babyplagg kanske det inte bör kosta mer än 24 kr att skicka. Hon kanske tyckte att de blev för billiga?
  • Sophie81
    charmmiss skrev 2011-01-10 14:54:14 följande:
    denna vagnen

www.blocket.se/goteborg/Emmaljunga_scooter_31...

ej min annons
    tycker det verkar som ett toppenpris. Slå till vettjaGlad
    Jag måste köpa ngt liknande till min yngstas dagisstart (de sover i vagnen) som kan stå på förskolan.
Svar på tråden Traderatråden nr 16