Inlägg från: AnnaFreja |Visa alla inlägg
  • AnnaFreja

Traderatråden nr 16

Tonarslisa skrev 2010-10-24 23:10:45 följande:
     malinkaunitz 
    Vem är det på fl?
  • AnnaFreja

Måste tipsa om denna sidan där man kan få hjälp med att bevaka auktioner. Jag brukar skriva in såna märken som jag gillar, men som inte kommer ut så ofta typ duns eller jny och så slippar man missa bra grejer.

www.auktionsbevakning.se/

• AnnaFreja
    tessan27 skrev 2010-10-26 10:03:39 följande:

La ut endel auktioner i söndags och la ut med lite lägre utgångsbud än vad jag brukar så vi får se hur det går. har mer som jag måste lägga ut... men det är ju så kul att se när buden trillar in. Har några auktioner som gick ut i söndags som jag ska fixa och skicka idag också.

Det är helt klart mer spännande när man har 1 krona i utrop. Har 40 auktioner ute och de flesta började på en krona. Nu går många av de ut i morgon och ännu har jag inte fått bud så att jag känner mig nöjd på en enda. Lite jobbigt för nerverna, hehe. Går och kikar in hela tiden om jag skulle ha fått något bud. Fast i går fick jag 28 bud och hittills idag har jag fått 5 så det går framåt :)
  • AnnaFreja
    Olivers Mamma skrev 2010-10-26 11:16:35 följande:
    Ja mycket mer spännande när man har 1 kr som utrop men INTE kul när man sitter o e suuuupernervis, som jag är nu över en sak som går ut ikväll men inte är uppe i halva nypriset ens :-/
    Nej jag vet. Känner samma sak.

Måste dock bli av med grejerna nu. Snart är min mammaledighet slut och jag ska börja jobba igen och då kommer jag inte att ha samma tid att sitta och flura med köp och sälj av barnkläder.
  • AnnaFreja
    Stormis skrev 2010-10-26 12:02:41 följande:
    Jag fixar inte 1-kr. Säkert förlorar jag på det stora hela med högre utrop, men mina nerver klarar verkligen inte de där enskilda objekten som slumpas bort .
    Nej, börjar känna detsamma. Min man tröstar mig med att du blir av med grejerna + att du får pengar till nya, men det känns inte bra att man för det första blir alldeles för nervös, sen är det ju en chansning också: som du säger vissa kläder kommer att gå ok skulle jag tro med en del kommer att gå för mycket mindre än man själv har tänkt sig.
  • AnnaFreja
    gavagai skrev 2010-10-26 20:14:50 följande:
    Jag vann 1000 kr på min tradera-trisslott! Förvånad Solig
    grattis
  • AnnaFreja

Weee, nu har jag spräckt 100-buds gränsen på mina auktioner. En del går ut ikväll. Jag är så nervös att jag tror jag får magsår snart. kanske är det smartare att stänga av datorn och inte titta förrän i morgon, men det är ju såååå svårt att låta bli att uppdatera den där dumma sidan hela tiden. :)

• AnnaFreja

Har avslut nu på 28 auktioner. La ut de flesta för en krona och vissa går verkligen urdåligt, men men. Man får väl låta någon göra ett fynd. Nu vill jag bara bli av med kläderna. Traderalådan växer ju sig bara större och större. Tösen växer ur kläderna i rasande fart. Fröken mega-bebis :)

• AnnaFreja
    x karin76 skrev 2010-10-31 20:31:32 följande:
    Mkt fint, tyvärr för smått för oss.
    Jo, de här småstorlekarna går verkligen uselt, men men. Samtidigt är det ju ofta billigt om man ska handla på tradera, så det går väl jämt ut kanske.
Svar på tråden Traderatråden nr 16