Inlägg från: AnnaFreja |Visa alla inlägg
  • AnnaFreja

Traderatråden nr 16

h80 skrev 2010-04-27 15:51:15 följande:
    För ca 1 mån sen så vann denna personen en tröja av mig, betalade direkt. Jag skickade den o fick tillbaka den eftersom adressen inte stämde. Har mailat flera gånger, o försökt få tag på köparen eftersom adressen var fel. Men inget svar. Kolla omdömena. Hur gör jag nu, vågar man lägga ut den igen? www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedba...
    Jag skulle nog ha lagt ut den, men kanske väntat lite längre bara för att vara på den säkra sidan.
  • AnnaFreja
    x karin76 skrev 2010-04-27 18:55:50 följande:
    Till och med den lilla vita sytråden som sticker upp från gylfknappens hål är exakt likadan på bilderna..
    Vissa har helt enkelt inga skrupler.
  • AnnaFreja

Lägger ni bara ut sommarkläder nu eller tror ni att man får något för vanliga grejer också?

• AnnaFreja

Hm! Kan inte bestämma mig för hur jag ska göra. Får väl se hur mycket jag orkar fota och så.

• AnnaFreja
    x karin76 skrev 2010-05-06 11:27:49 följande:
    Oj... Ja kan tänka mig.. Fyndade denna i morse: www.tradera.com/Klanning-PoP-Bondgard-djur-st...Tycker det var ett helt ok pris, hoppas den är fin!
    Det var ju ett jättebra pris.

Nån som kan se nått kul att köpa till en liten tjej i 62? Är köpsugen
  • AnnaFreja

Jag blir snart galen på en köpare jag har på tradera. Jag skrev om det för ett tag sen. Hon ringde och smsade och hade sig. Sen fick jag ett mail där det stod att hon ville att jag skulle lämna omdöme. Hon hade fortfarande inte lämnat och jag skrev att jag hade som policy att lämna efter att köparen lämnat.

Idag fick jag ett mail:

hej tjejer!
    jag ser att ni inte lämnat några omdömen på auktioner där jag har handlat av er.
    jag förväntar mig att ni gör detta!
    ha en bra dag!

Vad ska jag göra? Lämna trots att hon inte lämnat?
  • AnnaFreja
    Mamma till Simon skrev 2010-05-08 20:24:20 följande:
    i det här fallet hade jag inte lämnat innan henne!
    Jag misstänker att hon är lite speciell.
  • AnnaFreja
    trolltriss skrev 2010-05-08 20:37:29 följande:
    jag lämnar omdöme så fort jag fått pengarna ,,, det är så det skall vara tycker jag,,,
    Jo det kan man ha olika åsikter om. Men man behöver inte maila och tjata om det.
Svar på tråden Traderatråden nr 16