• Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

http://www.emerge.se/wp-content/tradera.gif

Tråden för oss som säljer och köper på Tradera

Här samlas vi och diskuterar allt rörande Tradera genom att ge tips,råd och lösa problem tillsammans. Det är tillåtet att länka till sina egna auktioner men det bör hållas på en lämplig nivå.
    Ett tips är att lägga in en direktlänk på din presentation här på FL så kan de som vill ändå se dina pågående auktioner
    {#lang_emotions_sunny}
    Om ett paket skickat som brev har försvunnit så kan en anmälan till pts göras
    e-tjanster.pts.se/Asb/ - man kan även ringa 08-6785500

Det finns en Facebookgrupp också
    www.facebook.com/group.php

Här finns en nicklista
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b120819.html

När man säljer på Tradera kan man skicka grejer via Posten,via Schenker,DHL och Bussgods. Tradera har allt som oftast en samarbete med både Schenker och DHL vilket ger rabatterade priser.

Prolist är ett gratis verktyg som underlättar när man ska lägga ut många auktioner på gång. Finns att hämta och läsa mer om här
    www.tradera.com/help/QuestionsAndAnswers.aspx
    Väl mött!
    {#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-08 15:07
    Portotabell inom Sverige
    www.posten.se/c/postguideLetterDom

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-21 21:31
    Det är inte längre tillåtet att göra reklam för sina egna auktioner i tråden, inte heller att ha en sidfot där man länkar till dem!
  • Svar på tråden Traderatråden nr 16
  • Lilla Ego 07
    Hannah74 skrev 2010-03-31 21:40:00 följande:
    Mäh, vilka små storlekar! Annars hade jag slått till
    Lillan växer så sakta så nästa storlek, den hon har nu 74 den kommer jag nog inte kunna sälja av förrän till hösten{#lang_emotions_wink} 
    Grejen är att hon fortfarande kan ha en hel del i 68 men nu har jag tröttnat på de plaggen så jag kände mig tvungen att ta ner växalådan i stl 74 nu istället{#lang_emotions_smile}
  • AochJsMamma
    h80 skrev 2010-03-31 21:44:10 följande:
    vi har (hade) den i storlek 80 o den var större än en annan i 86. Så den fick åka ut på t
    kanon, A har 92 i sina lurvar. De i baby sitter perfekt, JR är lite stora men får funka.
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Mamma till Simon
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-31 21:45:31 följande:
    Din lille rackare!! Jag är alldeles för dålig på att ninja. Blev så till mig av alla köp nu så jag glömde typ bort den
    Jag har tyvärr blivit alldelest för duktig på det{#lang_emotions_wink}
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-03-31 21:48:05 följande:
    åh, den skulle jag ju också ninja, glömde helt bort
    tur för mej det då
    Simon-Ludvig-Molly
  • Lilla Ego 07

Får hoppas att det kommer ut någon mer framöver så ska jag nog kunna slå till isf, nu är det min tur{#lang_emotions_wink}

• stockrosen

Ni som är duktiga på ninja!
    Ställer ni klockan så ni vet när det är 15 sekunder kvar eller hur gör ni????

• MejaKiZnic
    Smultronhjärta skrev 2010-03-31 20:24:34 följande:
    Men jisses-VEM sparar tags??
    Händer att jag gör det då jag ibland lägger de i lådan bara sen används de inte {#lang_emotions_dreamer}
    ♥мєℓιηα
  • Mawe123
    Smultronhjärta skrev 2010-03-31 21:34:35 följande:
    Jag hade klagat och vid alltför avvikande märkning begärt återköp
    trolltriss skrev 2010-03-31 21:30:11 följande:
    du menar att det står namn? jag märker alltid mina kläder det första jag gör BOR nämligen mitt i "slummen" och där får plagg utan märkning ben,,,, sen kanske inte alla hundra plagg blir använda och då är det ju nyskick, Det står i min information att alla palgg är märkta.
    Jag menar egentligen all märkning, gillar det inte {#lang_emotions_yell} men har inte klagat på ett litet namn men av någon anledning så våldför sig vissa på plaggen när de märker dem..

William 000213, Lowe 070712
Svar på tråden Traderatråden nr 16