• Pixxi

Traderatråden nr 16

Tonarslisa skrev 2010-10-05 15:32:46 följande:
    Nä! Eller? Alltså letar inte folk efter hallopeen kläder nu?
    Jag har både julklänning och maskeradkläder. Inga bud på maskeradkläderna men julklänningen har flera bud
  • Pixxi

Märkte att jag skrivit fel i en rubrik. Det är så farligt att kopiera texten från ena auktionen till andra. Hoppas att det inte blir galet nu La till lite i auktionsbeskrivningen men det syns jättedåligt. Skit också Skrikandes

www.tradera.com/item.mvc/viewitem/119770714

• Pixxi

Har tradera gått tillbaka till den gamla utseendet på sidan. Man kan inte skifta mellan gammal o ny längre Obestämd

• Pixxi
    Tonarslisa skrev 2010-10-06 20:12:56 följande:
    Shit! Märkte det nyss. Jag bytte aldrig till den nya designen för den kändes obehaglig. Men för mig gör det inget
    Brukar du växla mellan den nya & gamla eller?
    Nej, jag växlade till den nya nästan direkt, men nu ser den gammal ut Jag gillade när det kom en popup ruta när man la bud eller la till minneslistan.
    Undrar om det kommer vara såhär nu eller !? Drömmer
  • Pixxi

Så försvann några bud idag  Men jag tror att någon inte betalt räkningen. Tråkigt men så är det Drömmer

• Pixxi

Jag beställde hem nya mailingbags härom dagen.
    Jag brukar beställa från en tjej på tradera, många olika färger och det är så roligt att posta då. Nackdelen är ju att det syns lite igenom dom.
    Nu beställde jag silvergråa påsar. Jag packade i en idag o jösses vad snyggt. Det spelar ju ingen roll egentligen efter som de ska upp direkt, men attans vad roligt det är att posta snygga paket

• Pixxi
    solstrålen 76 skrev 2010-10-07 15:34:22 följande:
    Vilken st på mailingsbags ska man beställa? ska säljer kläder i st 68-80
    m-kylli-emballage.se/catalog/product_info.php&products_id=177

Jag brukar beställa denna storleken, den är bra till allt, lite stora till strumpor och strumpbyxor men bättre lite stort än för litet. Storl mindre har jag också men om jag bara skulle beställa en sort så skulle jag ta denna storleken.
Svar på tråden Traderatråden nr 16