• Pixxi

Traderatråden nr 16

7småtroll skrev 2010-10-11 20:16:40 följande:
    Jag skriver ny eller oanvänd i rubriken men i auktionsbeskrivningen skriver ajg att plagget är helt nytt och oanvänt men tvättat.
    Tack♥ då ändrar jag det
  • Pixxi
    Eti skrev 2010-10-12 17:47:59 följande:
    Vad tycker ni, vem ska lämna omdömme först, köpare eller säljare? Jag har lämnat omdömme först många gånger både när jag har sålt och köpt, men det är inte så många som lämnar omdömme tillbaka.
    Jag lämnar omdöme som de ovan När jag köper något lämnar jag direkt när jag fått det och som säljare när köparen har lämnat.
  • Pixxi
    Väntarochlängtar skrev 2010-10-13 16:21:49 följande:
    Måste bara fråga en sak.. Varför är många av er så känsliga för att ett beg barnplagg är namnat?
    Jag vet inte. Det känns bättre onamnat på något vis. Obestämd  Så dessa skor kommer gå lågt tror jag.

www.tradera.com/item.mvc/viewitem/
  • Pixxi

Är 3 dagar för kort för en auktion? J
    ag har tre dagar till avslut och idag när jag provade velourleggingsen som jag köpte till min dotter på tradera så var de för små
    Tråkigt, de är så fina.
    Jag fundkerar på om jag kan ha de ihop med mina andra avslut på Velour 104? Eller om det är för kort tid? Har aldrig haft nån sån kort auktion innan.Obestämd

• Pixxi
    aglili skrev 2010-10-14 13:32:19 följande:
    Fina
    Var de små i storleken?
    Nej, de var inte så små, men jag har köpt från henne innan och då har det varit väldigt stort så jag budade hem lite mindre.
  • Pixxi
    aglili skrev 2010-10-14 16:09:32 följande:
    Hinta lite när du lägger ut dem
  • Pixxi
    star67 skrev 2010-10-14 17:08:13 följande:
    Jag hade samma  känsla när jag budade på en pop set  trots att jag betalade 560 kr därför jag budade på en annan jacka som jag inte behöver den länge. men jag bad säljare skicka setet via schenker och jag fick den idag.

och nu vet inte om jag ska kontakta säljare att jag har ångrat mig??
    Ångrat dig?! Har du lagt ett bud så gäller det, jag förstår inte riktigt, ångrar du dig nu när du fått jackan??
  • Pixxi
    star67 skrev 2010-10-14 17:15:02 följande:

nej jag har inte fått den än men jag vann den.

Men bud är bindande. Man kan inte bara ändra sig för man har lust, då får man låta bli att buda Drömmer
  • Pixxi
    star67 skrev 2010-10-14 17:26:54 följande:
    ja men tänker fråga säljare vad tycker hon. mina köpare ånger sig utan att kontakta.
    Usch det var dåliga köpare du haft . Det står när man lägger bud på Tradera att de är bindande. Jag tycker du ska fråga säljaren men hon har rätt att kräva att köpet går igenom. Jag har också köpare som drar sig ur, jättetråkigt. Man är alldeless för snäll tror jag
    Är man osäker så ska man inte lägga bud tycker jag , det kostar för säljaren.
    Är det bara jag som tycker så??SkämsTystObestämd
Svar på tråden Traderatråden nr 16