• Pixxi

Det är det som är fördelen med DHL, man kan se var paketet är hela tiden. Tråkigt när paket kommer bort

• Pixxi
    TonÃ¥rslisa skrev 2010-09-10 15:43:24 följande:

Öppnade precis paketet och fy säger jag!
    Varan (en T-shirt) var inte oanvänd som det stod i beskrivningen. Finns massor med mörka hårstrån (inte på utan i), orangea märken (vid halsringen) och svettfläckar. Jag känner t.o.m en svag lukt av svett.

I beskrivningen står det även att varan kommer från Tshirtstore.se. Men säljaren har har i själva verket tryckt den själv. Modellen hittar man på flera tryck-din-egen-tshirt hemsidor.

Inte nog med det så tog h*n 12:- mer i frakt än nödvändigt.
    Mejlade precis säljaren, få se vad h*n har att säga.

Uch Luktar svett Kräks
  • Pixxi

Jag kommer aldrig få en 5:a i leveranstid även om jag alltid postar/ bokar frakt samma dag som jag ser betalningen Jag bor på gotland så allt tar längre tid..

• Pixxi

Jag blir lite skeptisk.... så billigt.. sist nån sålde så mycket så billigt var det inte bra o köpa där. Tyst

• Pixxi
    charmmiss skrev 2010-09-11 23:07:06 följande:
    dagens fynd (hoppas jag) säljaren missade skriva viking goretex i rubrik

www.tradera.com/Vinterskor-auktion_340158_117...
    Jösses vilken frakt tänkte jag först, sen såg jag att hon bara skrivit frakten och tar reda på det sen. Tror att man förlorar på det också. Jag budar aldrig om jag inte vet frakten. Grattis till fyndet
  • Pixxi
    maugu skrev 2010-09-12 09:45:02 följande:
    Vad synd-jag har rensat lite ur min växalåda då jag förshoppat mig (hur man nu kan göra det? )
    känner igen det där Skäms
  • Pixxi
    Smultronhjärta skrev 2010-09-12 10:01:40 följande:
    4 köp-nu och 43 bud vaknade jag till idagSolig

Allra mest nöjd är jag med att ena damjackan har fått bud- visserligen superfin men det kan ju ändå vara svårt med vuxenkläder.
    Härligt Grattis!!!
  • Pixxi
    Xgirl83 skrev 2010-09-12 10:27:31 följande:
    Vilken storlek på mailingbags använder ni er mest av?
    25x33 tror jag
    Suveräna påsar, enkelt o bra o packa.
Svar på tråden Traderatråden nr 16