-
Tack, då kan man buda på lite sånt fast de är mindre storlek än hon har i vanliga falllillälva skrev 2011-09-24 18:59:13 följande:jag tycker att både pop och meandi är stora i strl, de plaggen brukar hänga kvar i garderoben långt efter att dottern bytt storlek i andra märken... men, som alltid finns det väl undandtag förstås...
-
Jag har också avslut i kväll. Velour zip går så dåligt, fast de är helt nya

-
Sökte på Pop igår, och fick fram en jacka där det står ungefär så här ( Jacka från London, tuff skinnjacka pop ) varför skriver man pop där?? Irriterande när jag sökte polarn plagg.

-
Så kan det ju faktiskt vara

-
Funderar på en sak, de Relaterade produkter man får upp när man klickar på en aktion är de olika för alla eller är det ungefär samma som kommer upp?
Jag får nämligen upp mina auktioner där ofta.
Det kan ju bero på att jag klickat ofta på de också

Oviktig fråga
-
Kan tipsa om mailingbags, så enkla och bra att skicka med, dessutom är de hållbara i posten.Jessika82 skrev 2011-09-27 18:03:08 följande:då får man väl paketer om i så fall... har köpt golvpapp och paketerar i...
-
Lite olika,Jessika82 skrev 2011-09-28 16:20:58 följande:Brukar du få bra med bud om du har någon annan dag än söndag?
Sådana mailingbags kostar ?
m-kylli-emballage.se/catalog/product_info.php&products_id=177
dessa är mina favoriter
Snyggt att packa i silverpåsar
-
Funderar på vilken dag som är bäst för avslut i oktober
Funderade på avslut om två eller tre veckor , annars blir det den 30e.
Finns Ingen självklar avslutnings dag i oktober. Har mycket som ska ut, tror inte att november är nån bra månad, eller har jag fel
-
Kastar ut lite nytt idag.
Ärtgröna velourbyxor, skulle ni lägga de på pojk eller flick? -
Jag vet inte, men jag inbillar mig att det är fler som kollar under pojk o flick än under unisex.Jenni78 skrev 2011-10-09 22:23:10 följande:Unisex?
-
Hoppas inte det, lägger just nu ut massa velour och Bamse. Det brukar gå bra i oktober, men, men velour verkar inte alls så poppis som det var för några år sen. Jag älskar det, undrar om jag börjar bli ensam om detMejaKiZnic skrev 2011-10-10 21:10:04 följande:Segt de går att sälja
-
Härligt att höra, önskar dock att de hade större storlekar, min 4åring har 122 så hon är på gränsen. Ännu köper jag lite bamse men snart kan jag inte längre.

-
Det gör ingetanette 81 skrev 2011-10-10 21:48:34 följande:usch blir mycket i min minneslista
-
Är det nån som vet varför sidan ligger nere?
-
Har fått mail från tradera nu, det verkar som alla auktioner som skulle slutat nu när det är driftstörningar får 24 timmars förlängning, alltså får du sitta och bjuda i morgonpomola skrev 2011-10-13 12:30:21 följande:Så störigt att sidan ligger nere!
Jag har haft ett objekt i bevakning i tretton dagar och när tror ni att tiden gick ut? Jo, precis just när sidan är nere.
Hoppas, hoppas, hoppas att de som skulle ha avslut nu skjuts upp ett dygn (för jag hann givetvis inte lägga mitt slutbud).
-
Märkte det just ocksåJessika82 skrev 2011-10-18 15:41:26 följande:Ja äntligen har tradera fattat... Kill och tjej kategorierna är borta... På barnkläder....
Synd att de har tagit bort Relaterade produkter på barnkläder, flera av mina auktioner var med där och just de hade bättre bud och fler besökare.
www.tradera.com/helt-nya-strumpbyxor-stl-122-128-auktion_301716_141386563
Vann dessa idag, budade en krona och vann, konstigt
Såg sen frakten och då förstår jag
-
Oh, jösses. Glad säljare tror jagScruffy skrev 2011-10-20 14:32:01 följande:Ibland blir man paff vad folk är villiga att betala.
Den här ligger ju över nypriset i butik (25 kr) och sedan frakt utöver det.
www.tradera.com/NY-turkos-TRAKTOR-troja-LINDE...
De nya Bamse kläderna jag har ute är köparna nog gladare än jag, går ut i morgon, man kan ju alltid önska att de höjer sig lite till.
-
Nu börjar snart mina avslut, det ska bli spännande, vissa går över förväntan vissa ligger fortfarande på nån krona.
-
Mina gick bra, nöjd, dessutom har jag varit i kontakt med flera köpare. Nöjd med kvällen
-
Jag tar inte heller betalat för emballaget, men skickar i mailingbags, så mycket enklareJessika82 skrev 2011-10-24 09:48:09 följande:Helt sjukt att folk tar betalt för skit embalage. En helt annan sak om det är vaderat kuvär som är nytt. Jag själv pakiterar i golvpapp... 30m 75kr då tar jag betalt vad frakten kostar.
o packa i.