Inlägg från: AnnaFreja |Visa alla inlägg
  • AnnaFreja

Traderatråden nr 16

En liten OT-fråga. Är det någon som köpt något på blocket som har skickats? Hur har ni löst det med betalningen då?

• AnnaFreja

Den varan jag funderar på att köpa på blocket kostar 1000 kronor. Känner inte att jag vill slänga pengarna i sjön. Hur skulle ni ha gjort?

• AnnaFreja

Ok tack för tipset! Ska kolla upp det direkt!

• AnnaFreja
    Lilla Ego 07 skrev 2010-04-05 13:59:23 följande:
    Ojoj nu har jag inte många auktioner kvar från förra omgången. Till och med mina gravidkläder har blivit sålda en del. Undra om jag satte väldigt låga köp nu för det har verkligen trillat in en massa köp nu på en vecka, tror jag är uppe i 20 stycke nu Tror jag iaf måste lägga ut lite mera nu framöver snart och se om det också går lika bra. Efterlyser en mörkblå skaljacka med vita streck (lite kritstrecksrandig) från Pop i stl 104. Vill så gärna ha en sån till sonen för de är så fina! Hade en i stl 86 förra våren och ojoj vilka komplimanger vi fick för den. Har sett den i 98 men vet inte om polarns är lite små i storleken eller inte??
    Sålde du gravidkläderna i paket eller var för sig? Hur mycket fick du för dem ungefär?
  • AnnaFreja

Jag tänker lägga ut sommarkläder med avslut i slutet av april. Jag börjar själv bli sugen på att köpa så då tänker jag att det är läge. Affärerna börjar väl få in sommargrejer nu också.

• AnnaFreja
    ominte skrev 2010-04-05 16:18:48 följande:
    Kan man lägga auktionsslut längre än 2 veckor framåt?
    Vet inte, men det kommer nog att ta några dagar innan jag får ut dem. Man måste ju fota och hålla på också... :)
  • AnnaFreja

Jag tycker det finns jättetråkigt utbud av riktigt små bebiskläder (flick-unisex) på tradera nu. Spanar och spanar men inget faller mig i smaken. I 62 och uppåt verkar det finns oändligt mycket mer. Det kanske är ett tips att lägga ut om någon har hemma på lager.

• AnnaFreja
    Mammiztill2 skrev 2010-04-06 19:37:47 följande:
    för de är bannlysta att röra att spara dem, *fniss*
    Ja det kanske är så :)
  • AnnaFreja
    Jessika82 skrev 2010-04-07 10:45:07 följande:
    så 10plagg för tex 70kr +frakt?
    Det beror ju helt på i vilket skick kläderna är i, hur gamla de är och vilka märken.
  • AnnaFreja
    Jessika82 skrev 2010-04-07 10:54:42 följande:
    vilka märken är attraktiva tycker ni?
    Jag gillar Lindex, pop, katvig t.ex.
Svar på tråden Traderatråden nr 16