Inlägg från: AnnaFreja |Visa alla inlägg
  • AnnaFreja

Traderatråden nr 16

Pixxi skrev 2010-04-07 11:40:25 följande:
    Åh... så besviken. Köpte ett set från Fix jättebilligt, det stod välbevarat. Men benen var fulla av fläckar och även tunikan hade svaga fläckar. Det stod inget om det i auktionen.
    Usch vad trist! Maila och be om återköp.
  • AnnaFreja
    Pixxi skrev 2010-04-07 11:48:38 följande:
    Ärs... man får nog bara lära sig av misstagen. Det var inte klara kort på knäna, det kostade ju bara 22 kr så frakten var dyrare. Blir lite putt bara.
    Ibland orkar man ju inte tjafsa, men samtidigt måste ju säljaren stå för det som står i annonsen.

Jag köpte en popgrej i höstas. Helt ny med lappen kvar skulle den vara enligt annonsen. Jag fick den och visst fanns det en lapp på, men lappen var skrynklig och plagget var fläckigt och luktade tvättmedel. Fy vad arg jag var då. Helt otroligt vilket lurendrejeri.
  • AnnaFreja

jag har en liten fråga. jag har sett att folk pratar om att lägga ut kläder på facebook? finns det någon tråd där eller är jag helt ute och cyklar???

• AnnaFreja
    h80 skrev 2010-04-13 17:54:58 följande:
    vad tror ni om paket med storlek 56-kläder, mycket oanvänt. Vad ska man sätta för utrop o köp nu? Inga märkes. ca 15 plagg
    Säg till när du lägger ut så ska jag kika till min lill-fisa, som du har korsat 4-kilos gränsen :)
  • AnnaFreja

Nu har jag lagt ut lite nya auktioner och fler är på gång.

• AnnaFreja
    Pumanprinsen skrev 2010-04-26 13:31:32 följande:
    Fynd!! www.tradera.com/Po-p-fleece-jacka-stl-110-auk...
    Åh synd. Jag missade denna. Dessutom bodde säljaren inom hämtningsavstånd.

Jag är lite missnöjd över hur mina auktioner går. Har mest pop och en del nya kläder, men alla har inte ens några bud.
  • AnnaFreja

Jag har råkat ut för en ganska jobbig köpare. För det första mailade hon och smsade att hon missat att betala en vecka efter det att auktionen gått ut. Sen började hon smsa och ringa (!) tills att paketet kom. Sen fick jag ett mail där hon frågar om jag kan lämna omdöme. Jag tittar efter och ser att hon inte ens lämnat. Om alla köpare var så skulle jag aldrig mer lägga ut nåt på Tradera.

Svar på tråden Traderatråden nr 16