• star67

är det dags att lägga sommar klänningar och så eller ska man vänta ett tag till vad tycker ni?? hur går era auktioner??

• star67

den där erbjudande från schenker ska man använda bara en gång den funkar inte jag har använd den en gång  kanske därför?? 20% rabatt

• star67

jag behöver några råd av er, vi vill sälja vår bil, det är mer än 3 mån vi försöker sälja den och sen vi har lämnat den till föratag men där också blev inte spld trots att de hade jätte låg pris på den gämför med andra bilar. de också var förvånad att den inte blev såld, problemnt är att vi har redan köpt en annan bil, familje bil.Rynkar på näsan en liknande bil på blocker är ca 10 000 kr dyrare Obestämd

• star67

nu jag funderar på att lägga den på blocket igen och ha kontakt med köpare själv.

• star67

jag håller med Annanym en så liten fläck stör inte hellre och den går bort nog med vanish. jag hade aldrigt kontaktat henne.

• star67
    ominte skrev 2011-03-29 10:56:32 följande:
    Ångrar mig lite faktiskt..ibland känns det som man drar igång värsta grejen med att nämna en pyttegrej men å andra sidan vill jag vara en schysst säljare för har man otur kan man få ett neg omdöme direkt..
    jo men den är använd! en så där liten fläck kan man missa ibland och du kunde ha väntat på köpare efter hon hade fått paketet, jag har varit någon gång om det jag sålde en balklänning och den var lång för mig och vi hade klippt lite av den och glömde o skriva i auktionen Förvånad när jag skulle packa den kom jag ihåg och var jätte oroligt tänkte brätta för köpare innan jag skicka, jag skrev flera gånger mail till henne utan att skicka ångrade mig varje gång sista skund, tänkte skicka den först  ifall om hon inte är nöjed så jag erbjuder henne skicka tillbacka och jag står för frakt frame men sen hon hörde inte av sig och det gick bra.
  • star67

nu jag måste fråga er hur hade ni gjort i mitt fall. jag sålde en blus helt ny med lappar. men nu ringde köpare och sa att den var trasigt o hon vill gärna ha ett nytt istället hon vet att jag har en annan jag hade den ute och nu jag stopade auktionen. men hon vill att jag skickar denna till henne o sen får skicka den trasigt till mig!

jag sa till henne att hon får skicka tillbacka den o sen jag får sen om jag ska skicka en annan eller hon får pengerna tillbaka. men hon vill att jag lover henne att skicka ett nytt till henne, jag sa att hon får skicka min först .

hur hade ni gjort. auktionen handlar om 100 kr.

• star67
    Mamma till Simon skrev 2011-03-29 17:56:55 följande:
    hon ska skicka tillbaka först innan du skickar ny eller ger pengarna tillbaka
    jag vill faktiskt inte skicka en ny till henne för att jag tror inte den var trasigt från början, kanske medan hon provat den den blev trasigt vem vet, och varför hon vill ha denna först hon säger att hon granterar att hon får en nya. men problemet är att hon vet att jag har en till, jag hade inte fått bud på denna o nu jag har svslutat auktionen. jag sa till henne om du beställer något på nätet och den är trasigt brukar du skicka den tillbacka först och eller brukar de skicka en till till den och sen du skickar din?? hon svårade men det är föratag!!
  • star67

ni som har anmälan saknade paket fick ni något sen av posten ?? brukar de skicka paket till avsändare eller till mottogare??

jag har skickat från november till nu ca 100 paket inte saknat något , idag första gång en köpare hörde av sig att inte fått paket har skickat 24/3 kan det ta så länge ibland?? tror ni den kan dyka upp?? ska köpare vänta lite till??

Svar på tråden Traderatråden nr 16