• star67

Traderatråden nr 16

de som inte hör av sig jag brukar skicka ett mail först o fråga ifall om de har fått traderas vinner mail, o att betalnnings inf finns där.
     men en köpare har vunnit en auktion föra helge o hon kontaktade mig dagen efter o frågar om jag har den vara som hon hade missat, men jag såg att det var hon som hade vunnit den och skickade ett mail till henne o brättade att det var hon som har vunnit auktion men hörde inget av henne sen.Obestämd
    jag vet inte om jag ska maila igen??

• star67

jag har skickat ett paket den 24/3 o köpare har inte fått något än men tur att jag har flera hemma.

• star67
    Annanym skrev 2011-04-02 07:36:02 följande:
    Såg denna annons - en del skriver tydligen hela små berättelser kring sitt liv när de annonserar... Förvånad skulle inte våga buda på en annons där någon skrev sådär, det är förmodligen en jobbig säljare som vill ha kontakt...

www.tradera.com/Binda-bocker-sjalv-Annette-Ca...

...och vad har frågan om ifall säljaren fick sparken med den där boken att göra?
    så mycket tid för varej annaosFörvånad h*n kunde ha skrivit ett bok istället.
  • star67

jag har aldrig såld begagnade barn kläder, nu ska jag sälja men vet inte när!
    1-jag undrar  om man lägger upp flera auktioner på en gång går bättre eller lite mindre för varje gång+ att jag säljer nya dam kläder också??
    2- om man lägger upp olicka storlekar eller bara en storlek ut gången??

• star67
    Pixxi skrev 2011-04-05 19:15:08 följande:
    Söker o kollar, hur kan man skriva skinnjacka om en jacka i konstskinn? Är det ok? det borde ju stå nånstans att det inte är äkta? Skinnjacka från Lindex brukar inte vara äkta eller hur!?Obestämd
    japp det går att skriva skinnjacka men skriva på objekt bskrivnning Jacka i skinnimitation så vet de att det inte är äkta skinn.
  • star67

ohhh nu kanske jag får 1 negativ utan att ha gjort något fel. mitt fel är att varan har fått högre bud än den är på butik, vad göra?? köpare har mailat mig och hon känner sig lurad eftersom hon såg att varan är billigare på butik och hon skrev att hon ger mig inte positev men vet inte om hon vill ge mig negative..Skrikandes

• star67
    Pixxi skrev 2011-04-06 19:41:33 följande:
    Det låter ju helkonstigt Jag blir så nyfiken på auktionen, kan du inte skicka den på min inbox??
    hon har betalat o fick vara hem o hon såg varifrån den är och kollade priset men den är slutsåld bara den finns på hemsida om man går till kassan står slutsåld varan kostade 299 kr och nu den är på rea för 75 kr men som sagt inte kvar längre. hon skrive att det är bland det värsta hon har råkat ut för. jag hade lagt vara för 1 kr. men kanske jag ska erbjuda henne skicka tillbaka den!!
  • star67
    Pixxi skrev 2011-04-06 19:41:33 följande:
    Det låter ju helkonstigt Jag blir så nyfiken på auktionen, kan du inte skicka den på min inbox??
    nu jag har inboxat dig.

jag har skickat ex på varor som jag har köpt dyrt och sålde billigare.
    jag har kontakta tradera o de tyckte att det är en konstigt anledning att lämna negative. tyvärr de ska inte ta bort den hellre om hon lämnar -  den är första köpare som är inte nöjed.
Svar på tråden Traderatråden nr 16