• star67

Traderatråden nr 16

även om man har 1 kr utropspris ska man betala osåldavgift??

• star67
    saturnina skrev 2011-04-12 11:20:54 följande:
    Jag hade lugnat mig. Ska bara lägga ut lite grann till den helgen. Sparar mig till den därpå.
    jag har lagt ut alla nuRynkar på näsan och när jag skulle avbrita dem fick jag att betala 3 kr osåld avgift eftersom jag hade köp nu pris. så nu hoppas jag att många siter hemma och budar Skrattande

mammiz 77: nej du behöver inte lämna negativ för att få avgifterna kriditeras. du kan kriditera avgifter utan att lämna negativ. www.tradera.com/Help/ContactFormPage.aspx?id=10
  • star67

den köpare som lämnade negativ på mig eftersom hon såg att vara var billigare på ellos än det hon hade budat. hon sa att hon hatar ellos o vill inte äga något från dem. så jag erbjöd henne skicka tillbaka den och jag satt 1/2 summan tillbaka för att hon ska ta bort omdömme o hon får ovriga pengar när jag får varan, men efter att hon har fått pengarna hon har inte hört av sig om hon ska skicka den eller inte!! jag sa till henne om hon vill behålla den men jag trode inte att hon skulle behålla eftersom hon sa att hon vill inte äga något från ellos innan dess hon sa att den värt 150 kr men nu det blev 120 kr hon har betalat inkel frakt. men nu hennes omdömme är borta, om hon inte skickar den ska hade ni satt negativ på henne sista sekund??

• star67

jag har inte lämnat omdömme än men vet inte om jag vågar lämna negativ faktisk, jag tänker på att hon kan buda med en annan konto o lägga negativ sen.

• star67

jag har skrivit fel stl på en jacka o köpare vill skicka tillbaka ska jag stå för f´rakt fram o tillbaka?? den är 164 o jag skriv 170.Rynkar på näsan

• star67
    aglili skrev 2011-04-12 23:42:45 följande:
    Tyvärr är det så att du ska stå för frakten då....
    om jag lägger upp den på tradera igen o be henne skicka den till den neya köpare. tror du det går att göra så.??
  • star67
    jessican skrev 2011-04-13 05:49:03 följande:
    Star 67 det kan ju bli problem OM hon skulle behålla jackan. Jag hade inte lagt ut den innan den fanns hemma så att jag såg skicket ... Jag litar inte på folk
    den är helt ny med lappar kvar o funderar på att skicka med schenker.
  • star67
    lillalexiia skrev 2011-04-13 18:36:59 följande:
    Jag brukar ta bilden och öppna den i photoshop så skriver ja mitt alias på bilden innan ja lägger upp den, men de kanske finns andra sätt?
    ska försöka tack
  • star67

vilken vekgteg ska man välja för att skriva fint gärna lite snet.

lillalexiia skrev 2011-04-13 18:36:59 följande:
    Jag brukar ta bilden och öppna den i photoshop så skriver ja mitt alias på bilden innan ja lägger upp den, men de kanske finns andra sätt?
Svar på tråden Traderatråden nr 16