Traderatråden nr 16
även om man har 1 kr utropspris ska man betala osåldavgift??
även om man har 1 kr utropspris ska man betala osåldavgift??
och när jag skulle avbrita dem fick jag att betala 3 kr osåld avgift eftersom jag hade köp nu pris. så nu hoppas jag att många siter hemma och budar 
den köpare som lämnade negativ på mig eftersom hon såg att vara var billigare på ellos än det hon hade budat. hon sa att hon hatar ellos o vill inte äga något från dem. så jag erbjöd henne skicka tillbaka den och jag satt 1/2 summan tillbaka för att hon ska ta bort omdömme o hon får ovriga pengar när jag får varan, men efter att hon har fått pengarna hon har inte hört av sig om hon ska skicka den eller inte!! jag sa till henne om hon vill behålla den men jag trode inte att hon skulle behålla eftersom hon sa att hon vill inte äga något från ellos innan dess hon sa att den värt 150 kr men nu det blev 120 kr hon har betalat inkel frakt. men nu hennes omdömme är borta, om hon inte skickar den ska hade ni satt negativ på henne sista sekund??
jag har inte lämnat omdömme än men vet inte om jag vågar lämna negativ faktisk, jag tänker på att hon kan buda med en annan konto o lägga negativ sen.
jag har skrivit fel stl på en jacka o köpare vill skicka tillbaka ska jag stå för f´rakt fram o tillbaka?? den är 164 o jag skriv 170.
någon vet hur kan man stampla sina bilder med alias namn??
vilken vekgteg ska man välja för att skriva fint gärna lite snet.