Inlägg från: LitenBlomma |Visa alla inlägg
  • LitenBlomma

Traderatråden nr 16

StarkMamma skrev 2010-10-28 16:26:03 följande:
    Jag som alltid skickar mina samma dag pengarna kommer in på kontot.
    Men lika snabb på att betala också
    Men det är ju tur att vi är några som är snabba Hellst vill jag ha brevet dagen efter betalning och jag har några favoriter sparade som är så snabba. Oftast de som finns här på FL i dansktråden.
    -02 -08 -09 & BF mars -11
  • LitenBlomma
    Lilla Ego 07 skrev 2010-10-29 21:36:22 följande:
    Det lär väl vara fejk va? Hade en kille tidigare på jobbet som sålde såna lite extra. De importerade han från Kina. De som haft Peak tidigare i jackor tyckte inte att de kändes lika bra som de "äkta" som säljs i butik här.
    Precis min tanke. Och håller med backi08, luktar rutten ost
  • LitenBlomma
    h80 skrev 2010-10-31 20:10:34 följande:
    ibland förstår jag inte hur folk tänker, en av mina auktioner är uppe i mer än vad de kostar att köpa nya.........o de säljs i affärer nu....
    Grattis får man väl säga då
  • LitenBlomma

Nu har jag äntligen fått tummen ur och fått ut ett par auktioner! Skål Hottade MASSA flickkläder i bebisstl som jag nu kan lägga i bebisens garderob istället, vi ska nämligen få en flicka till Solig Triss i tjejer, stackars storebror, han har inte fått beskedet än

• LitenBlomma
    x karin76 skrev 2010-11-06 16:05:40 följande:

Ingen här idag...?

Klickade nyss hem denna också.. www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=1217...
    Tyckte det var ett OK pris för en helt ny. Har haft den i rosa S tidigare, men den var på gränsen till för liten, så den har flyttat vidare. Perfekt med en ny! De är ju så gosiga.

Ej min auktion! (Men snart min mysklänning..)

Den är så fin!!
  • LitenBlomma

La ut en ny klänning, vek ihop den, la den i en mailingbag och sen ner i påsen bland de andra kläderna jag lagt ut, satte mig vid datorn igen för att titta på auktionerna och då är den redan såld! Skål

• LitenBlomma
    Flickmamma skrev 2010-11-06 18:18:22 följande:
    Hur gör ni andra med fotografering av era varor. Gör ni det bara i dagsljus eller även i lampljus på kvällarna?. Är lite kluven.
    Jag la upp några nu ikväll och då fotade jag med tänd lampa och blixt. Visst, bilderna blir kanske inte superbra men man får göra det när det finns tid. Har strykt en massa plagg som ska upp imorgon!
  • LitenBlomma

Har fyllt min Prolist, vilken tid är den optimala att lägga ut ikväll om det ska gå ut om 2v?

Själv lägger jag mina barn mellan 19-20 så går en auktion ut då så missar jag den. Sen börjar ju alltid nån bra film vid 21 och det vill man ju inte missa. Så 20.30?

Svar på tråden Traderatråden nr 16