Inlägg från: LitenBlomma |Visa alla inlägg
  • LitenBlomma

Traderatråden nr 16

Lilla Ego 07 skrev 2010-11-11 22:38:40 följande:
    Ja ibland undrar man ju Glad Men jag gillar köp nu, orkar inte med långa auktioner utan vill att det ska gå snabbt Flört men sen så är det ju så svårt med prissättningen. Jag har inte haft mer än några 1-kronas på länge för jag tycker att de har gått så kasst då.
    Bara för det slängde jag på några Köp NU, hoppas att det rasslar till.

Hur gör ni andra nu efter detta BB, tar ni säljpaus?
    -02 -08 -09 & BF mars -11
  • LitenBlomma
    solstrålen 76 skrev 2010-11-11 22:40:59 följande:
    Är det försent att lägga ut en pepparkaksgubbe dräkt nu
    Det har inte varit lucia än och den hinner skickas så gör du det!

Note to myself, höra med dagis om luciafirande!
  • LitenBlomma
    Lilla Ego 07 skrev 2010-11-11 22:46:04 följande:
    Å där kom det ett köp nu Glad Visserligen på en extremt billig molo tröja men ändå.
    Det var ju hos mig det skulle rassla Guld i mun
  • LitenBlomma

Nu ska jag gå och nana kudden, spännande att se om det varit några nattugglor hos mig när jag vaknar imorgon.

Natti!

• LitenBlomma

Samma här, jag loggar t.o.m in från mobilen om jag är hemifrån bara för att kolla läget
    Är uppe i 1201kr och har 18 som är utan bud och 9 dagar kvar tills auktionsslut. Hoppas på 2000kr.

• LitenBlomma
    Viktorsmamma skrev 2010-11-12 11:56:43 följande:
    skulle vilja få upp en prolist men har säljtorka, jag orkar helt enkelt inte gå igenom all skit vi har hemma.... super drygt...

har iaf fått in ett gäng i minnes nu, får se vad man kan få
    Själv tog jag fram, strök, fotade och vek ihop och la i mailingbags. Men nu när tittar på bilderna ser det ut att vara fettfläckar allover. Vattnet hade inte torkat så jag måste fota om dem
  • LitenBlomma
    Emma1981 skrev 2010-11-12 19:40:07 följande:
    Hej
    Jag lånar tråden en liten stund_.. det är såhär: För 3 veckor köpte jag en vagn på blocket.. vi kom överens om att jag skulle sätta in 1000kr omg o 1000 kr när vagnen kommit.. jag är beroende av en vagn till vår son på 2,5 år eftersom jag är gravid i v 28 med tvillingar och inte kan bära runt på sonen.. såå just nu sitter jag mest fast hemma!!
    Malin jag köpte vagnen av har ignorerat mina mail, har inte telefonen på .. osv.. jag är desperat.. jag har mailat hennes namn och kommer hit.. hon heter Malin Kraunitz.. MEN jag brukar alltid kunna gå på min magkänsla och hon kändes ju inte som nån som skulle blåsa.. vem blåser nån på en barnvagn? Jag har betalat 1000 kr för.. inget? Snälla någon som vet vem Malin är.. o varför hon inte skickar min vagn?.. tack på förhand.. 
    Välkommen i klubben...

Jag blev blåst på en barnvagn hösten -07 när jag väntade min stora flicka. För bara nån vecka sen var det rättegång och hon dömdes till att ersätta mig och de andra hon lurat. Har inte sett röken av några pengar och räknar inte med det heller.
  • LitenBlomma

Jag fick 600 kr för min molo overall som var använd 3 år med lite defekter. Prova att lägga ut den igen!

• LitenBlomma
    Hannah74 skrev 2010-11-13 14:09:46 följande:
    Hmm, är det nytt på tradera nu? När jag skrev in Nova star i sökrutan kom detta meddelande upp:
    Denna sökning var tyvärr lite för bred. Vänligen begränsa sökningen lite för att vi ska kunna visa alla träffar på ett bra sätt.

Såå många NS kan det väl inte finnas??
    Aldrig hänt mig, vad konstigt. Nova star är ju nova star... Obestämd
Svar på tråden Traderatråden nr 16