järfällatråden 9
Ohhh är sååå glad, vi har bokat resa och jag längtar så det värker, den 7 juni drar vi till paradiset Egypten. Kolla in bilderna 
www.fritidsresor.se/resa/egypten/almaza-bay/blue-village-exotic-almaza-beach-resort/
Ohhh är sååå glad, vi har bokat resa och jag längtar så det värker, den 7 juni drar vi till paradiset Egypten. Kolla in bilderna 
www.fritidsresor.se/resa/egypten/almaza-bay/blue-village-exotic-almaza-beach-resort/
Hej enligt såna reseguider mm så är Egypten på väg att bli sommarens nya paradisresa, åker man till Sharm el shejk vid röda havet är det ca 34 grader men dit vi åker Almaza bay fortfarande medelhavet så är det runt 29 grader. Egypten har stigit enormt i populäritet bland resmålen och just för att det är paradislikt och att man kan åka på sommaren..När vi var i Alanya i höstas var där 30 grader så det är ungefär lika varmt..
Jag njuter av att för en gångs skull påbörja sommaren lite brun och inte likblek =)
Flingan VAD hade du när du vikarierade som barnskötare.. För jag hade vad dom ansåg som en bra lön för en barnskötare och den låg på 18400 för 3år sen...
Flingan det är en bra barnskötarlön speciellt då...När jag hade min lön var där två andra barnskötare spm knappt hade 17000 jag hade högre pga min kompetens inom Autism
Grattis Mirix =) Sååå skoj..
Mirix blir inte ditt golv en isbana om du torkar med våtservetter??? Jag gjorde det en gång och aldrig mer blev så j*vla halt..
From idag tom 30 april kommer jag jobba heltid =)..Blir tufft men skönt på ett sätt att verkligen få komma in i jobbet..Dock lär Jonny få börja tidigt som attans så han hinner hem att hämta barnen för jag vill verkligen inte ha dom på dagis längre än 16.00..
Storasyster *Asg* hahahaha det var skoj =)
Angående bil så hafe jag fått 75 eller heltid resten av året så köper vi en till bil, men inte så länge jag bara får en månad =(.För mkt pengar..
Hej hej glad påsk på er, här hemma är vi inte mkt för påsk men imorgon är Jonny ledig så lite påskägg och mat blir det väl i vår ensamhet..Syster yster är i Skåne och nån annan familj har jag ju inte så det blir bara vi =)
Idag jobbar Jonny och jag och André håller just nu på att baka chokladbollar som blir kvällens fredagsmys mmmm mums mums...
Ha det super alla!!!!