järfällatråden 9
Flingan hör av dig om du behöver prata med nån, kanske kan ge lite tips och råd om inget annat så lyssnar jag och har ju varit ganska insatt i ämnet.. Ni kommer klara detta fin fint
kram på dig
Flingan hör av dig om du behöver prata med nån, kanske kan ge lite tips och råd om inget annat så lyssnar jag och har ju varit ganska insatt i ämnet.. Ni kommer klara detta fin fint
kram på dig
Hej hej hemma från skåne igen =) Lika stressigt men trevligt som vanligt... Imorgon börjar jag jobba igen =( känns sådär, skönt på ett sätt men inte i detta tokfina vädret...Blir fina kvällar iallafall =)
Hoppas ni alla haft det bra, har inte hunnit läsa allt men såg att ditt nya kök närmar sig Karro sååååå skoj...
Lilla T jag jobbar på lönekontoret på Bauhaus, går jättebra men sååå mkt att göra =) Jag har ett vik som precis i dagarna höjdes till 100% till årsskiftet men kan bli längre (är ett grav vik)..
Tack ja det ska bli skoj att få jobba heltid =)
Stora syster vet precis hur du känner, inte mkt man får gjort när ungarna bara vrålar...
Hej hej nu har jag fått ett såååå fint vardagsrum, bestämde oss för att äntligen måla om =) (med tre barn) ingen hit men vad ska man göra hahaha, Så nu har vi slitit som djur hela helgen..Blev klara med målningen halv tre inatt =) och idag blev det ikea och sen fixa massor..Har en del städ kvar i huset men det får bli i veckan, helgen räckte inte till =(
Mirix 500 kr =O är grymt impad =) sist jag var på Ulared tyckte jag att jag kom billigt undan för en gångs skull bara 7000 hahaha lite skillnad...
Flingan låter som en underbar resa =)
Välkommen lillapindi, grattis till första babyn =) själv har jag mer än nog haha tre st 9,3,16 mån =)
Utteröga ja det blev en hård helg men fint blev det =) hade ju varit skönt med barnvakt vid såna tillfällen men det får funka, vill man så kan man =)
Mirix jag har två par sandaler i stl 19 du kan få...Om ni fortfarande behöver..
Var håller Mirix hus, är lite orolig =( hon dök inte upp till Karro igår och hörde inte av sig och har skrivit till henne på fb men inget svar.. Hoppas allt är bra man blir ju lite orolig...
Lilla T lycka till, Liam har nu varit blöjfri dagtid ca 4-5 veckor =) får se hur det går på natten..Han är inte som sin storebror, blöjfri dag & natt vid 19 mån =) fast jag har långt ifrån varit lika duktig på att träna Liam som jag var med André... Hoppas på att Isa nu ska inspireras av LIam så jag snart har två blöjfria barn =) hade varit såååå skont att slippa dom....