järfällatråden 9
Utteröga Nej vi tycker att gamla nappar kastar man i soptunnan så då håller han med om det =)
Utteröga Nej vi tycker att gamla nappar kastar man i soptunnan så då håller han med om det =)
Hej på er!!!
Mirix oxh storasyster va tråkigt att ni mår dåligt, ha inte dåligt samvete utan vila upp er ordentligt i stället..
Storasyster låter som om du måste få lite avlastning hemma, det är inte konstigt att du blir deppad och mår
skit så mkt som du får ta själv och aldrig får träffa mannen din och bara få bli lite ompysslad.. Vi kanske kan ses nån kväll så du får prata ut lite (om du vill förstås) jag kan ta bilen och komma över om du är ensam med barnen.. Sköt om dig och jättebra att du försöker få en läkartid =)
Själv är det full rulle på jobb och att försöka boka höstens me&i träffar, blir en tuff höst då jag hade planerat 70% och me&i inte 100% men det får gå...
Idag har jag och André haft en mysig förmiddag med massa shopping av födelsedagspresenter till bästa killen som fyller 3 år på tisdag =) ska bli riktigt skoj att fira honom och kasta napparna =) känns lite vemodigt men hoppas att det ska gå bra, jag har pratat länge med honom om det och han är väl förberedd, En liten yrkesskada av att jobba med mina autistiska barn man förbereder massa och tydligör det, men det skadar inte är bara bra..
Nu blir det snart nuggets ris och salsa dippa till lunch =) och då denna dag enbart ska bjuda på regn blir det inte mkt roligt gjort..
Ha en skön dag allihopa...
Stora syster han är jätteduktig men känn inte pressen att han inte klarar dagis biten, ju mer du har han blöjfri desto mer kommer han inte vilja ha den, prata med dagis och lämna MASSOR extrakläder, Liam är helt blöjfri på dagis och en dag kom det skvättar i 3-4 par kalsonger för dom var på utflykt och han var lite upptagen hahaha men han kissar ute så det blev bara en skvätt sen sa han till fröken. Vi har ju haft LIam ute naken hela sommaren och på så sätt börja han kissa i buskarna..Men Nilo är fortfarande liten och superduktig, fortsätt erbjuda honom och kör på rutinerna så är han snart blöjfri.. (om han är redo) men dom blir fortare redo om man erbjuder, André var anti blöjor redan som 18 mån pga att han alltid var naken..Liam har vi inte varit lika duktiga med, tänkte börja mer och mer med Isa nu, hade varit såååå skönt att slippa dessa blölor helt.. André var ju 19mån och blöjfri natt och dag men Liam har fortfarande på natten, vet inte riktigt hur jag ska få bort den =(
Hej hej idag är jag världens lyckligaste =) MIn underbara chef som jag haft ont i magen för pga att jag känt att jag måste prata med henne igen om min lön. Hon kom in till mig idag och gav mig 3000 i löneförhöjning
känns såååå bra att hon ser vad jag lärt mig och tillför dom =) blev sååå glad....
Storasyster grattis va duktig han är..
Lilla T hoppas intervjun gick bra, om du får jobbet ska då mannen va hemma eller är det senare?
Hahaha du är rolig du =) tack och ändå är jag fortfarande underbetald om man kollar statistiken för mitt jobb, min ålder mm men jag är nöjd =)
Tack tack flingan =)
Välkommen fjärilstofflan =) vad jobbar du med i Jakan då? Skoj med fler nya.. GIllar ditt namnval =) min son Liam heter Milton i andranamn...
Jaha är det du som har ett specialpris augusti ut på ansiktsbehandling, min kollega va på 30 min och var jättenöjd..