• Mirix

järfällatråden 9

Hej!

Vad rolugt med jobber Eva!

Klart du ska vara ledig på onsdag med Jonta Karro!

Tänk på att de kan få sänktimunförsvar när de går på pencilin Annika.

Här kommer länk till vagnsmobilerna.
    http://www.sysidan.se/albums/view.htm?ID=7974

e lite sprallig idag! Vi har lyssnat på bebisens hjärta *musik* Ska jag avslöja hjärtslagsfrekvensen så att ni kan gissa kön ;-P

• Mirix

Läskiga!!! Nääää ;-P Jag tycker de e jätte söta iaf. Fanny har beställt en <3

Jag skulle kunna försök iaf., jag har aldrig försökt.

• Mirix

Yeah Annika! Bara att betälla på! :-*

Elin, hur blir det med lillbebisen då, vilket namn får den vid födselen? Åhh jag e avundsjuk, perfekt att få bebis inför sommarsemestern jö!

• Mirix

Hej hej

Jag är hmma på förmiddan idag och redigerar bilder till skolan. Vilket meningslöst jobb... sen blirdet grupparbete kl. 13.30.. ska jag gå eller inte?? Igår jobbade en i gruppen, en kom kl. 14 (han hade fått höra från de tredje i gruppen att vi skulle träffas 13.30 (fast det va ju IDAG!) och tredje idioten kom 14.40 - 1h 10minSENARE än vad han alltså trode att vi skulle träffas. Egentligen skulle de kmit kl 10... fattar ni vilken sits jag sitter i??? Jag har iaf. berättat för läraren så jag kommer inte att bli betygsatt på grupparbetet.
    Hur kan det vara att det ärså lätt att bli godkänd? Jag jobbar med andan i halsen - för att få högre betyg, det borde vara så att man kämpe för att bli godkänd, väl?

jaja lite ego skriveri... det finns ingen cola hemma..

• Mirix

Elin, det är ju olika olika kurser, det här är enkelt, FÖR enkelt...

• Mirix

Bra Karro, ego-dagar e bäst!

Hör o häpna mina vänner - ALLA i gruppen var på plats inom en halvtimme efter utsatt tid och vi hade ett jätte bra planeringsmöte!! Tjoho!

Annika, snart e det dags att börja jobba igen! Hur känns dt? Är du redo ;-P? Får du nån semester alls i sommar?

Starckars er gravida, det e varmt nu! Hr har ni gjort med lyft der graviditeten? Fanny har haft Mira två timmar själv i eftermiddag (och vait och tittat på förskolornas utställnng i Viksjö Centrum!) nu har hon jätte ont i magen pga. alla lyft och jag fasar för att hon ite ska kunna ta Mira alls nått mer..

Anna: Grymt härligt md kompispicknik! Jagvill oxå !

Kram//M

• Mirix

Vad härligt Jessi!!! Jag ska hålla koll!

Jag kan inte träffas förän 12juni, men då e jag verkligen på!!

• Mirix

Det är klart att jag lyfter Mira utan att klaga! Jag vet ju hur det var. Men jag sr så många som bär omkring på störresyskon fast det ä höggravida, så jag undrar ju hur vanlgt det är att inte kunna bära alls. Jag flyttade ju (Fanny va sjuk) när jag var i samma månad. Jag fick oxå en blödning ataligen pga. av det..

Lilla T, dt kanske var nått i luften i Skälby i går, Fanny grät en hel del i går oxå..

• Mirix

Det är den bästa och läskigate bok jag läst!! Vad jag inte vise var dock att det finns ett slut på boken i Pappersväggar! Sista novellen i den boken är slutet på Hanteringen av odöda! Riktigt bra dessutom!!!! 

Har du läst Ajvides sista bok? Jag längtar tillmin födelsedag, då får jag den nog! (Om jag inte lånr på biblioteket... hum..)

• Mirix

Haha är dt ingen som e lillasyster här inne, det e ju vår plikt att knipas och sen gråta när vi får samma visa tillbaka ;-P. Jag har kunnat gråta på beställning LÄNGE!  

Svar på tråden järfällatråden 9