• Mirix

järfällatråden 9

annhan: jag fick tips att man i järfälla ska ringa VARJE vecka om manvill få en plats!

annika,jag hoppas dt blir bättre för dig snart <3 <3 <3
    mira e envis som synden mn vi e ännu envisare så de trotsar som varit hittils har varit rättsmärtfria..

• Mirix

Kramar i massor Annika! Bra att du åkte in iaf.!

För mig hjälpte tillslut lusekMups eller nått liknade! Mot halsbränna iaf.

har haft en rätt kass början på dagen men så kom en i min klass fram vidlunch och frågade om allt var bra med mig, en annan gavmig lite mat och då känndes det mkt bätre oh jag fick hop en bra redovisninng. Så var vi o tittade på ett radhus som vi gillade, vi ska inte flytta förens jag har ett jobb men det e bra at kolla hur husen ser ut redan nu.
    vad mer.. näää är trött och har ett mastodont pysselprojekt som jag startad i helgen <3

• Mirix

Therese: Men så mkt tidigare???

AnnaLind, när är er räka beräknad? Vår är 1 oktober!

• Mirix

Karro, jag gick till sköterskemot. i barkarby och de spolde mitt öra, varför måste ni gå till spec?

själv täker jag ta mig en ego dag o pyssla ensam. tyvärr finns det ingen cola hemma och ag vll inte slösa tid på att gå o hadla... dagens Ilandsproblem..

• Mirix

va betalar ni för blöjor på dagis Elin?????

Vi tittar bara här i Sälby, vi trivs bra och jag vill gärna va kvar här!

• Mirix

vad juste av dem, det skulle man nte tro!
    Vi ska på ul näst vecka, SPÄNNANDE!!!

AnnaL, tja vad är är 9 månader före september? skämt åsido eftersom våran e gjord med insem. men september e nog populärt, vi är många i min familj, inkl. mig själv som e födda i september och jag känner många fler.

• Mirix

nån som har bra tips för att sluta med cola? jag irrar omkring som en tok här emma och letar i letar, har dragit ut halva grdroben på jakt och snart går jag ut o hadlar. Jag vill inte men.. tja min hjärnavill .-)

• Mirix

nej, ska väll hämta min lilla hejare snart (det var barnruset p dagis idag men de minsta skulle inte sprina utan bara vara hejaklack, så precis innan hon skulle till dagis tillverkade jag en hejaflagg som hon kunde vifta med! vi har ju fortsatt träna med hejandet efter Pride   )

Nån som ha förslag på vad vi ska hitta på resten av dagen? Fanny slutar efter åtta... blä. ingen ide att åka till nått köpcenter eftesom vi inte handlar...

• Mirix

tja Mira hade ju inte de rosa springskorna utan de svartvita basketskorna ;-P
    hon hade iaf. varit urgullig med flagga i ena handen o maracas i andra! O de var så impade att hon var så duktig på att vifta ^^  men jg berättade hur länge vi tränat!

Annhan, vi har bestömt att vi inteber om ursäkt för felstavnngar ; -*

• Mirix

vällkommen Sofia, jag bor i SKälby och jag to vi h samma BVCtant då.. vi kan inte säga mer än att vi under 1,5år träffat olika tanter VARJe GÅNG... ingen har varit dålig men det åste ju vara nått fel på arbtsplatsen om folk inte stannar väll?   äh vad vet jag..

Mirahar feber vi la henne utan alvedon så när hon vaknade efter 1,5h så tog vi faktiskt upp henne och gav henne alvedon och lite att dricka. Sen vilehon sova igen. Liten myra nu!

Svar på tråden järfällatråden 9