• Mirix

järfällatråden 9

Men Eva hur ofta behöver du klippa dig? För e det lagom sällan så kan det ju vara värt.. Är du inte nöjd md andra frisörer för de inte klipper fint? Vågar du testa en ny frisyr? För de kanske e experter på nått annt än just den som Martina är bäst på?

• Mirix
    Efterlysning:

Är det någonn som har och vill låna ut en luftmadrass (en sån där blå TJOCK! 1 eller 2pers. )? Vi kan komma och hämta den i morgon. Ni får tillbaka den på fredag om ni vill.
  • Mirix

Att det ska behöva göra så ont!! Efter så många år av barnafödande kunde inte forskarna kommit på en bättre lösning? Djur som surrogatmödrar tex, tänk vad praktiskt. Typ lata katter som ändå bara ligger o sover..

Tack för SMSet, var det Högbyförskola som har loppis?
    Fick ifs 3 par skor från en på praktiken men än så änge inget i stl. 19 el. 20!

• Mirix

Karro; vad vill du ha för skorna? Passar det att vi kommer och hämtar dem på jobbet på lördag? <3

• Mirix

Elin, jag e inte så dum som jag ser ut ;-*

• Mirix

Ja ugh för bostadsmarknaden, antingen kmmer det inga eller så budas det upp så att allt blir för dyrt. Fick ni begärt pris iaf.?

Elin, det går bra, gå dit med dina kryckor och se ut att ha riktigt ont. I värsta fall skyll på vaginism... det funkar har jag hört

• Mirix

Då blev gustav till med insemination och du har skämts så för att du inte vågat berätta för din BM... 

• Mirix

hade jag gärna gjort mn jag e hemma idag för min moster kommer från lund o hälsar på.

• Mirix

jag läser vad du skriver Annika och underar på om jag inte måst börja lyfta skrot snart. Det är så lätt att tänka att jag skulle minsan ora med att bara bära trotsiga ungar mn inser att såklart e inte så fallet,,,

Svar på tråden järfällatråden 9