järfällatråden 9
Är det någon annan som ska till öppna förskolan i Maria Kyrka i eftermiddag?
Är det någon annan som ska till öppna förskolan i Maria Kyrka i eftermiddag?
Japps :) Dom har för 0-5 alla gånger, perfekt att göra med storebror efter dagis.. Absolut :) Sålänge vi är friska allihopa!
En aning viktig ja :)
Vart går din stora på dagis?
Jag måste bara fråga hur ni hade gjort..
För ett par månader sen beställde jag en del grejer för H&M, bland annat en rosa mössa till Aurora.. Men allt utom den har kommit och fakturan är sedan länge betald.. Idag ringde jag H&M och frågade efter mössan, då får jag veta att den har blivit försenad till början av oktober.. Den är i storlek 62-68 (3-6 månader) och Aurora blir ju 6 månader i början av oktober..
Jag har pratat med H&M en gång nu på kvällen och bad om en större storlek men dom fanns inte, var helt slut. Denna mössa gick tydligen som smör smälter i solsken.. Jag tycker verkligen att den är jättefin men känns helt enkelt overkill att vänta till oktober på en höstmössa jag inte ens vet om den passar.. Men jag vill ju ha den!
Hur hade ni gjort? Väntat på den och testat eller avbeställt och försökt att hitta en annan mössa?
snowflake: Oliver går nere på Säby Waldorf..
Jag chansar.. Ska med en tjejkompis och hennes dotter på mössjakt imorgon när Oliver är på fsk.. Och om den från H&M inte passar när den kommer kan jag ju skicka tillbaka den eller sälja på tradera med alla lappar.. Den är ju redan betalt sen flera månader tillbaka..
Hur gammal är Agnes?
snowflake: Du som bor vid Tallbohov? För isåfall vet jag vem du är också tror jag..
Lilla gumman då, hoppas hon lägger på sig lite!
Jodå, jag tror nog att det var vi som sågs på ÖF :)
Jag tänkte äta middag där nästa tisdag, ta med och värma på till mig och ungarna.. :)
17:30 :)
Häftigt! Ska väl bli skönt med lite egentid?
På fredag tänkte jag gå till ÖF igen och då ta med mig lite lunch till mig och Aurora och värma där.. Någon mer som ska dit?