• MiaEd

järfällatråden 9

Ja, det kanske det blir :) Maria Kyrka är underbar!!! 

• MiaEd
    Mumriksfru: Tack och tack! Tycker kombinationen av mössa och bebis blev totalt underbar!!! 
  • MiaEd
    Mirix: Riktigt bra skrivet. Att rösta på Reinfeldt och hans crew skulle jag ALDRIG göra.
  • MiaEd
    Mirix: Jag är inte omänsklig i tänket, faktiskt :) Även om det skulle gynna mig och min plånbok så skulle jag inte rösta på dom, har svårt att inte sympatisera med alla i samhället.
  • MiaEd

Någon som vill med till ÖF i eftermiddag?

• MiaEd

Oliver har kissat på sig, igenom allt.. Även ner på tjocka madrassen... Något tips på hur man kan rengöra den?

• MiaEd

Jag tror att jag lyckades fixa det mesta igår, den håller fortfarande på att torka dock..

• MiaEd

Olivers vinteroverall har kommit nu!!! Det blev en mörkgrå från Ticket To Heaven till slut, RIKTIGT snygg är den! Den passar perfekt på längden, men han ser lite ut som en teletubbie i den eftersom att han är så smal... Och tyvärr går det inte att dra in den över magen.. Men det får duga, det är dagisoverallen och vi har ett ordentligt underställ i ull från didriksson till den också! Sen så ska det nog införskaffas jacka + termobyxor också... 

• MiaEd

Snowflake: vi är ute varje dag, minst en timme :) Så det behövs kläder..

Svar på tråden järfällatråden 9