järfällatråden 9
Elin, förstår att det är jobbigt.. jag tror att jag skulle gå av på mitten om Aurora och jag inte kunde fortsätta med amningen..
Elin, förstår att det är jobbigt.. jag tror att jag skulle gå av på mitten om Aurora och jag inte kunde fortsätta med amningen..
Elin: Fy vad jobbigt.. Finns det ingen amningshjälp eller någon amningsmottagning du kan vända dig till och be om råd, eller du kanske redan gjort det?
Jag förstår hur du menar, Oliver ammade jag i 10 månader och vill delamma Aurora minst lika länge..
Du har inte misslyckats med något iallafall!
Elin, om du ska börja ge mat kan du kanske pumpa ut lite och ha i maten? Brukar göra maten mer lättsmält :) eller din mjölk kanske redan sinat?
USCH! Jag bara måste få skriva av mig någonstans.. Här om dagen var jag nere och gick bland valstugorna i Jakobsbergs centrum, av en händelse så ser jag mig själv stå och diskutera abortfrågan med Sverigedemokraterna, jag håller inte med dom och diskussionen blir ganska hetsig..
Plötsligt kommer min lilla Oliver och tar mig i handen och tycker att vi ska gå och fika istället, javisst älskling säger jag och ska börja gå därifrån.. Då börjar människan gasta om att jag ska åka hem därifrån jag kom om det inte passar mig så som det är i Sverige?
QUE WHAT? Jag är så svensk som man kan bli! Dock är sonens pappa från Palestina, men vadfan?
Utteröga: Aa jag vet inte, blev bara så paff.. Förlåt att jag inte är vitblond och blåögd, men jag är jävligt svensk.. Inte för att det spelar någon roll... Jag tycker inte dom har här i Järfälla att göra.. Åk någon annanstans och stör någon annan! Att dom dessutom säger så framför min 3åring? USCH! Jag gillar dom INTE.
Har en liten allmän fråga bara..
http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=8194936&styleid=8194918&path=3403475;3215210;3232580;3527905;111370;1357363
Tyckte den var jättefin, dock lite väl billig för att vara bra kanske? Någon som testat den? Vi har Didrikssons ullunderställ under..